بهترین شروع‌های تراکتور در دور برگشت

خمز درصدد گرفتن تونی و قلعه نویی 

تیم تراکتور شروع خوبی در لیگ برتر فوتبال کشور در دور برگشت داشت.
عصرآزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: شروع طوفانی تراکتور در دور برگشت لیگ برتر با 3  پیروزی و یک تساوی. حالا تیم میانه جدولی بردیف با هدایت خمز به صف مدعیان قهرمانی پیوسته است.
بازگشت شور و نشاط قهرمانی بعد از 4 سال به تیم تراکتور، هواداران این تیم را نیز امیدوار کرده است.
تراکتور تا کنون 3 شروع خوب در لیگ برتر با 4 پیروزی و یک تساوی داشته که به قهرمانی تیم منجر نشد. هر چند در سال 94 تراکتوری ها تا یک قدمی قهرمانی پیش رفتند و حالا امید دارند با خمز این رکورد نیم قرن شکسته و تراکتور قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور شود.
فصل 90/1389
تراکتور فراز کمالوند برای قهرمانی بسته نشده بود و این تیم بیشتر در میانه جدول قرار داشت. اما فراز امیدوار بود حداقل بتواند سهمیه آسیا را در دومین سال حضور تراکتور در لیگ برتر کسب کند. در دور برگشت 4 پیروزی برابر تیم های پرسپولیس، راه آهن تهران، شهرداری تبریز و شاهین بوشهر و تساوی مقابل پاس همدان از خیز بلند سرخپوشان برای رسیدن به سهمیه خبر می داد که در بازی ششم شکست مقابل ملوان این روند را متوقف و در نهایت تراکتور در پایان فصل هم در رده پنجم قرار گرفت که برای کسب سهمیه کافی نبود.
فصل 91/1390:
تراکتوری ها را امیر قلعه نویی به دنبال پروژه کسب سهمیه آسیا بودند. قلعه نویی در دور رفت از هفته دوم تا هفته ششم پنج پیروزی متوالی را کسب کرد. در دور برگشت هم بعد از تساوی برابر صبای قم، مقابل تیم‌های ذوب آهن، شاهین بوشهر، داماش گیلان و شهرداری تبریز به پیروزی رسید، اما در بازیی که محسن ترکی قضاوت آن را برعهده داشت با 2 گل مغلوب استقلال شد. در نهایت تراکتور در پایان فصل نایب قهرمان شده و به آرزوی دیرینه‌اش که راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا بود، راه یافت.
فصل 92/1391
حالا تراکتوری‌ها با تونی اولیویرا به دنبال قهرمانی در لیگ بودند و نایب قهرمانی عطش این تیم را سیراب نمی‌کرد. تونی در دور برگشت برابر سایپا مساوی کرده و در 4 بازی بعدی به ترتیب مقابل پیکان تهران، مس کرمان، راه آهن و نفت آبادان مساوی کرد. 2 تساوی و یک پیروزی ادامه روند عالی تونی با تراکتور بود، اما تراکتوری‌ها در اواخر فصل با نتایج متنزلزل که منجر به برکناری تونی هم شد، نایب قهرمان لیگ برتر شدند.
فصل 02/1401
تراکتور نیم فصل دوم را با تساوی برابر گل گهر سیرجان آغاز کرده و در 3 بازی بعدی خود به ترتیب برابر تیم‌های ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و هوادار تهران به برتری رسید. پیروزی تراکتور برابر آلومینیوم، خمز را به رکورد قلعه نویی و تونی الیویرا می‌رساند. اما هواداران تراکتور فراتر از رکوردشکنی فکر کرده و امیدوارند به روند به قهرمانی تراکتور منجر شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.