جمعی از مردم آذربایجان‌شرقی با رهبر انقلاب دیدار کردند

مردم آذربایجان شرقی صبح امروز – چهارشنبه در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن امسال را روز تاریخی دانستند و گفتند: مردم در سراسر کشور در این روز به معنای واقعی حماسه آفریدند و لازم می دانم به ملت ایران اظهار تعظیم کنم.

حضرت آیت الله خامنه ای صبح روز چهارشنبه در دیدار جمعی از مردم آذربایجان شرقی با اشاره به حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار داشتند: شنبه ۲۲ بهمن یک شنبه تاریخی و یک ۲۲ بهمن تاریخی بود و در سرتاسر کشور مردم به معنای واقعی حماسه آفریدند.

در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گزیده‌ای از بیانات ایشان در این دیدار به شرح زیر است:

بخاطر حرکت ارزشمند ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به ملت ایران اظهار تعظیم می‌کنم

لازم می دانم به ملت ایران اظهار تعظیم کنم به خاطر این حرکت ارزشمندی که در بیست و دوم بهمن امسال نشان دادند. امسال این شنبه‌ای که گذشت، شنبه‌ بیست و دوم بهمن یک شنبه‌ تاریخی، یک بیست و دوم بهمن تاریخی بود. در سرتاسر کشور مردم به معنای واقعی کلمه حماسه آفریدند. این همه تبلیغات مخالف، این مشکلاتی که مردم با همه‌ وجودشان، با جسم و جانشان حس می کنند، تحریکات دشمنان، هوای سرد، در بعضی نقاط کشور هوای زیر صفر، همه‌ی اینها تحت تأثیر گرمای ایمان و بصیرت مردم ایران نادیده گرفته شد، مردم آمدند با این عظمت، این آمدن مردم حقایق زیادی را بیان کرد.
اظهار ارادت به ملت ایران در همه جا؛ از منتها الیه شرق کشور تا منتها الیه غرب کشور، از شمال تا جنوب کشور، در شهرهای دوردست، در مراکز، در شهرهای بزرگ مثل تبریز، اصفهان، مشهد و جاهای دیگر تا روستاها؛ همه با هم صدا بلند کردند ملت ایران، خیلی ارزشمند است اینها. شکراللّه سعیکم ملت ایران! البته بنده حالا خودم را شایسته‌ی این نمیدانم که من تشکر کنم، خدا باید تشکر کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.