وظیفه امروز هر ایرانی، حفاظت از عرصه های ملی و انفال است

امام جمعه و فرماندار شهرستان چهار باغ به همراه سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با حضور در عرصه های منابع طبیعی این شهرستان از پروژه ها و اقدامات اجرا شده در عرصه های منابع طبیعی بازدیدبعمل آوردند.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، امام جمعه و فرماندار شهرستان چهار باغ به همراه سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با حضور در عرصه های منابع طبیعی این شهرستان از پروژه ها و اقدامات اجرا شده در عرصه های منابع طبیعی بازدید و چالش های فراروی حفاظت از این منابع ارزشمند خدادادی را بررسی نمودند.

در این بازدید امام جمعه شهرستان چهار باغ ضمن قدردانی از زحمات انجام پذیرفته در جهت حفظ، احیا، توسعه و بهره برداری از منابع طبیعی ، بر حفاظت همه جانبه از منابع ملی تاکید نمود .

حجت الاسلام و المسلمین محمدی مشارکت کلیه اقشار مردم و دستگاه های دولتی در جهت حفاظت منابع طبیعی را از ضروریات امر توسعه پایدار برشمرد و همه مردم را به مشارکت به این امر دعوت کرد.

همچنین، داود جعفری فرماندار شهرستان چهار باغ با تاکید بر اینکه منابع طبیعی ،منابعی است که بصورت امانت در دست ما و برای سپردن اصولی به آیندگان محسوب می گردد؛جایگاه این ثروتهای خدادادی را در چرخه حیات انسان برای نسلها مهم بر شمرد.

در ادامه این بازدید، اصغر بیات سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز ضمن بازدید میدانی و ابراز رضایت از اجرای پروژه ها، افزود:پروژه های آبخیزداری باید جامعیت داشته باشند و اثر بخشی خود را در زندگی مردم محلی نشان دهند .

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری در حفظ آب و خاک کشور بسیار مهم و پر اهمیت است؛ بر لزوم همکاری و تعامل بیش از پیش مردم با مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری تاکید و خواستار تامین منابع مالی و اعتباری بیشتر برای عملیات آبخیزداری در عرصه های مستعد شهرستان شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.