بیش از ۳۸ کیلوگرم موادمخدر در بناب کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف ۳۸ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۳ نفر توزیع کننده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، سرهنگ عبدی اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و کنترل محور‌های مواصلاتی و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه ۳ نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در بناب فعالیت می‌کنند شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در یک عملیات مشترک با عملیات ویژه پلیس مبارزه مواد مخدر استان آذربایجان شرقی در تحقیقات اولیه متهمان را شناسایی و آنان را دستگیر و در بازرسی از یکی ازخودرو‌های توقیف شده مقدار ۳۸ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در کامیونت فوتون جاسازی شده بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۳ نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر و یک دستگاه کامیونت فوتون و یک دستگاه سواری سمند توقیف شد، بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.