عصر شنبه‌های بخارا

 عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی:
به مناسبت انتشار دومین شماره فصلنامه «دربند»، سی‌ و یکمین نشست از سلسله نشست‌های عصر شنبه‌های مجله بخارا به موضوع «عباس میرزا و آذربایجان» اختصاص یافته است و با حضور گودرز رشتیانی، حامد کاظم زاده ایرانشهر، محمدعلی بهمنی قاجار، فرامرز علیخانی، داود دشتبانی، احمد محیط طباطبایی و علی دهباشی به بیان دیدگاه‌ها و پاسخ به پرسش‌های مخاطبین پرداخت.
عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ این نشست با همکاری موسسه ایکوم، کافه مانا و مجله بخارا در ساعت پنج بعدازظهر شنبه ششم اسفندماه ۱۴۰۱ در کافه مانا برگزار شد.
«دربند» فصلنامه فرهنگی و تاريخی با تمرکز بر حوزه تمدنی و فرهنگی ايران است که به مديرمسئولی و صاحب امتيازی «داود دشتبانی» منتشر می شود.
پيش از اين دربند به شکل دوماهنامه در سال‌های ۹۶ و ۹۷ منتشر شده بود و دوره جديد مجله «دربند» با همان سياق به شکل فصلنامه منتشر خواهد شد.
فصلنامه «دربند» در شماره اول دوره جديد خود به موضوع جهان ايرانی از پنجشير تا شوشی پرداخت و تحولات افغانستان و قفقاز را بررسی کرد.
علاقمندان می‌توانند نشريه «دربند» را از کتابفروشی توس تهیه کنند.
این نشست در ساعت پنج بعدازظهر شنبه ششم اسفندماه ۱۴۰۱ در کافه مانا به نشانی: بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه اسلامی ندوشن، پلاک ۶ برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.