بالابردن نشاط اجتماعی و حفظ ایمنی مسافران نوروزی رویکرد اصلی ماست

راه‌اندازی ۳۶۰ پایگاه در قالب طرح ملی خدمات بشردوستانه در اماکن گردشگری
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: امسال ۳۶۰ پایگاه در قالب پایگاه‌های سفیران حمایت امداد و بشردوستانه در اماکن گردشگری راه‌اندازی می کنیم که هدف آن بالابردن نشاط اجتماعی و حفظ ایمنی مسافران نوروزی خواهد بود.
عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ «حجت الاسلام سید هاشم حسینی» رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر درباره اقدامات سازمان جوانان هلال احمر و همکاری‌هایش با ستاد هماهنگی‌های سفر گفت: ما امسال ۳۶۰ پایگاه در قالب پایگاه‌های صحاب یا همان سفیران حمایت امداد و بشردوستانه در اماکن گردشگری داریم و پایگاه هایی که در ورودی شهرها هستند که به مردم خدمت رسانی می کنند.
او افزود: بالابردن نشاط اجتماعی و حفظ ایمنی دو رویکرد این پست هاست. ما نیز تلاش می‌کنیم تا با آموزش‌های همگانی و برقراری نشاط اجتماعی و نکات مسائل سفر، تجربه سفری ایمن را برای مردم رقم بزنیم.
حسینی بیان کرد: محیط‌های دوست دار کودک و برپایی چادرهای اقامه نماز برای نمازگزاران از دیگر اقدامات این پایگاه هاست. همچنین این پایگاه ها باعث می شوند مسافران نوروزی در بین مسیر سفر استراحتی کوتاه داشته باشند و پذیرایی مناسبی در پایگاه ها در اختیارشان قرار گیرد.
او در ادامه نیز گفت: در این پایگاه‌ها جشنواره عکس و فیلم کوتاه را داریم که برگرفته از اقداماتی در راستای حفاظت از منابع طبیعی و محیطزیست و رعایت مقررات راهنمایی رانندگی است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.