فراخوان نخستین جشنواره بین المللی فیلم ایثار

عصرآزادی آنلاین / سرویس فرهنگی:
با حکم «سید محمدصادق هاشمی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس شورای سیاست‌گذاری نخستین جشنواره بین‌المللی ایثار (فیلم و فیلمنامه) اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر اجرایی این رویداد هنری منصوب و معرفی شدند.
عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ فرهاد مختاری، مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر جشنواره بین‌المللی ایثار، محسن برمهانی، معاون کنونی سیمای جمهوری اسلامی ایران و مدیر فرهنگی، محمدحسین نیرومند، مشاور هنری و سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر فرهنگی، حبیب والی نژاد از تهیه‌کنندگان باسابقه سینما و تلویزیون، مهرداد آگاهی، عضو هیئت مؤسس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و مدیر فرهنگی، انسیه شاه‌حسینی، نویسنده و کارگردان سینمای ایران در عرصه سینمای مقاومت و دفاع مقدس، محمدرضا دزفولی، مدیر اسبق امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌ساز و مستندساز و ناصر باکیده مدیرعامل اسبق انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌ساز و مدیر فرهنگی به‌عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری نخستین جشنواره بین‌المللی ایثار (فیلم و فیلمنامه) معرفی و منصوب شدند.
بر پایه این گزارش سید محمدصادق هاشمی همچنین در حکمی ناصر باکیده را به‌عنوان مشاور دبیر و دبیر اجرایی جشنواره مذکور منصوب کرد.
بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، آخرین‌مهلت ارسال آثار برای بخش فیلم تا بیست‌ونهم اسفند ۱۴۰۱ و برای بخش فیلم‌نامه تا پانزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ خواهد بود و اسامی آثار منتخب جشنواره در بخش فیلم، روز پانزدهم اردیبهشت و در بخش فیلم‌نامه، دهم اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در مهلت مقرر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
نخستین جشنواره بین‌المللی ایثار (فیلم و فیلمنامه) از بیست‌ونهم اردیبهشت تا سوم خرداد ۱۴۰۲ به دبیری فرهاد مختاری برگزار خواهد شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.