بازدید سفیر سفارت واتیکان از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز

سفیر سفارت واتیکان از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بازدید کرد.
به گزارش عصرآزادی آنلاین، سفیر سفارت واتیکان به همراه هیئت همراه با حضور دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز از مراکز نگهداری و مراقبت سالمندان زن و مرد، کودکان معلول ذهنی (اتیسم) و معلولین جسمی حرکتی و بیماران ام اس آسایشگاه (لاله، رز، یاس و نیلوفر) بازدید کردند.

در این بازدید سفیر سفارت واتیکان از ساختمان لاله مرکز جامع نگهداری و توانبخشی سالمندان مرد، ساختمان رز مرکز جامع نگهداری و توانبخشی سالمندان زن، ساختمان یاس مرکز جامع نگهداری و توانبخشی معلولین جسمی حرکتی و بیماران ام اس و ساختمان نیلوفر مرکز جامع نگهداری و توانبخشی کودکان معلول ذهنی و اتیسم دیدن کردند و از نزدیک با نحوه ارائه خدماتی چون فیزیوتراپی، کار درمانی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، ورزش، هنر و … که به صورت شبانه روزی، روزانه و مراقبت در منزل به سالمندان ارائه می شود، آشنا شدند.

سفیر سفارت واتیکان پس از بازدید از مراکز گفت: بسیار برای من مهم است موسسه ای خیریه ای در این سطح از امکانات در کشور ایران وجود دارد که به کسانی که نیازمند مراقبت و نگهداری هستند خدماتی را ارائه می دهد و خیرین با آغوش باز و با جان و دل هر کمکی که از دستشان برآید در جهت خدمات رسانی به این عزیزان انجام می دهند.
سفیر سفارت واتیکان تصریح کرد: چیزی که بسیار مهم است مسئله کمک کردن است و بازدیدی که سوی سفارت واتیکان صورت گرفت می تواند در همدلی و ایجاد اتحاد بین ادیان اسلام و مسیحیت نیز بسیار موثر باشد، اما مسئله بسیار مهم، فارغ از بحث ادیان، موضوع انسانیت است. امید است با گام هایی این چنینی، بتوانیم قدمی سازنده و مثبت در جهت ایجاد همدلی بین تمامی انسان ها برداریم.
گفتنی است آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بیش از 700 نفر سالمند، معلولان جسمی حرکتی، بیماران ام اس و کودکان دچار معلولیت ذهنی و اتیسم به صورت شبانه روزی در حال زندگی کردن هستند و آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز خدمات توانبخشی، نگهداری و مراقبتی به این عزیزان را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.