بهره برداری از مجتمع اورژانس اجتماعی شهر جدید سهند

رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم بهره برداری از مجتمع اورژانس اجتماعی شهر جدید سهند از پرداخت تسهیلات به واحد‌هایی که در امر اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی اقدام کنند خبر داد.
به گزارش عصرآزادی آنلاین، علی محمد قادری گفت: با توجه به آماده بودن منابع اعتباری و در راستای توانمندسازی و اشتغال افراد تحت پوشش بهزیستی و جامعه هدف، این سازمان نسبت به پرداخت تسهیلات بانکی به طرح‌های اشتغالی اعلامی از طرف ادارات بهزیستی، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان اقدام خواهد کرد.

او همچنین از ارائه برنامه‌های تشویقی و تسهیلات بانکی نسبت کارفرمایانی که در جهت بکارگیری معلولین و افراد تحت پوشش بهزیستی اقدام کنند خبر داد و افزود: کارفرمایانی که به جذب و بکارگیری افراد معلول و تحت پوشش بهزیستی اقدام نمایند اعتباری افزون بر ۴ میلیارد تومان تسهیلات بصورت گلوبال در اختیار آن واحد‌های کارگاهی قرار خواهد داد.

تراب محمدی معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی هم کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی را در کاهش جرایم در جامعه موثر دانست و گفت:در حوزه امنیتی جامعه، معضلات و مشکلات اجتماعی نقش مخرب داشته و لازم است تا با کمک به سازمان‌های حمایتی و استفاده از ظرفیت خیرین و همکاری همه جانبه نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام کرده تا شاهد ارامش، اسایش و تضمین نشاط و شادابی در جامعه باشیم.

فیروزی فرماندار شهرستان اسکو هم با اشاره به احداث ۶۵ هزار واحد مسکن اقدام ملی در شهر سهند و انتقال و افزایش جمعیت این شهر در طی ۵ سال آینده به بیش از ۳۰۰ هزار نفر گفت:قطعا این افزایش جمعیت مستلزم ارائه برنامه و امکانات متناسب باتوسعه شهر بوده و باید همزمان با تکمیل و تحویل مساکن، زیر ساخت‌های شهری نیز آماده سازی شده و در اختیار ساکنین قرار گیرد.

خانم صحاف مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم از فعالیت ۱۸ مرکز اورژانس اجتماعی در سطح این استان خبر داد و گفت:در طی سال‌های اخیر ۱۲ مرکز اورژانس جدید در شهر‌های بالای ۱۵۰ هزار نفریآذربایجان شرقی ایجاد شده و در شهر نیز امروز شاهد افتتاح این مجتمع هستیم. وی افزود:با افتتاح این مجتمع در شهر سهند افزون بر ۱۱۰۰ نوع خدمت بهزیستی به افراد جامعه هدف در شهرستان اسکو ارایه می‌شود که معادل هفت و ۶ دهم درصد خدمات کل استان را شامل می‌شود.

گفتنی است مجتمع اورژانس اجتماعی شهرجدید سهند در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع با زیر بنا۱۳۰۰ متر مربع در سه طبقه و با اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد تومان با حضور مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.