با هدف تنظيم بازار صورت گرفت؛

توزيع مرغ ۴۳ هزار توماني در بازارهای آذربایجان شرقی

مدير توسعه بازرگاني سازمان جهادکشاورزی آذربايجان شرقي از ذخيره سازي و  توزيع مرغ منجمد به قيمت مصرف کننده ۴۳ هزار تومان در بازار تبريز و شهرستانهای آذربايجان شرقي خبر داد.
به گزارش عصرآزادی آنلاین، منوچهر رحماني درباره کاهش ۱۰ هزار توماني قيمت مرغ منجمد در سطح استان گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظيم بازار به مناسبت نزديک شدن به ايام عيد و ماه مبارک رمضان و حمايت از مصرف کنندگان قيمت مرغ منجمد از ۵۳ هزار تومان به ۴۳ هزار تومان کاهش پيدا کرد.
وی افزود: مردم مي‌توانند براي تهيه مرغ منجمد با اين قيمت به تمام فروشگاه ‌هاي زنجيره‌اي، تعاوني‌ها و فروشگاه‌هايي که در سطح شهر مرغ منجمد عرضه مي‌کنند، مراجعه کنند.
سخنگوي سازمان جهادکشاورزی آذربايجان شرقي نيز با بيان اينکه عرضه مرغ منجمد با اين قيمت تا پايان ماه رمضان در قالب طرح فجر تا فطر ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: مردم استان از بابت گوشت مرغ نبايد هيچگونه نگراني داشته باشند چراکه مرغ موردنياز تا پايان رمضان تأمين شده و در ايامي که مرغ مازاد بر نياز استان توليد مي‌شود، وارد چرخه منجمد شده و ذخيره سازي صورت مي گيرد و در زمان مورد نياز به منظور تنظيم بازار به بازار عرضه مي‌شود.
وحيد کاظم زاده با اشاره به موجودي خوب گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌هاي استان افزود: حجم زيادي از گوشت مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد در سردخانه‌ هاي شرکت پشتيباني امور دام استان ذخيره سازي شده و به هر ميزان که بازار کشش داشته باشد، عرضه گوشت منجمد را با قيمت مصوب دولتي ادامه خواهيم داد.
وي از  آغاز توزيع ۵۰۰ تُن مرغ منجمد در مرحله نخست اين طرح به مناسبت شب عيد و ماه مبارک رمضان با قيمت ۴۳ هزار تومان از طريق فروشگاه هاي زنجيره اي و تعاوني هاي مصرف خبر داد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.