آغاز تخریب ۲۲۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در دو منطقه تبریز

۲۲۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز توسط دو منطقه شهرداری تبریز تخریب و از اراضی ملی و زراعی رفع تصرف شد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، طبق آیین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی ۲۲۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در جنوب‌ غرب تبریز تخریب و از اراضی ملی و زراعی رفع تصرف شد.

شهردار منطقه ۳ تبریز با اشاره به تخریب ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در این منطقه گفت: حسب دستورات اتخاذ شده از سوی مقام قضایی در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی بیش از ۱۰۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شامل دیوارکشی، تفکیک، پی‌کنی در جاده زینجناب قدیم تخریب و آزادسازی شد.

آقای پورخردمند افزود: این ساخت وساز‌های غیرمجاز با حضور عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه ۳، نیرو‌های امور اراضی استان آذربایجان شرقی و شهرستان تبریز و با تامین عوامل نیروی انتظامی تخریب و به حالت اول بازگشت.

شهردار منطقه ۷ تبریز نیز گفت: طبق آیین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ۱۲۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز همچون ساخت آلونک ،دیوار و فنس کشی با همکاری و نظارت عوامل نیروی انتظامی و عوامل شهرداری منطقه تخریب و به حالت اولیه باز گردانده شد.

آقای رشتبری افزود: این املاک که تخلفاتی همچون تراکم اضافه، تجاوز به معابر شهری، تغییر کاربری داشتند برای رسیدگی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال شده بودند و در این کمیسیون رای به تخریب داده بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.