رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی:

مساجد مهمترین مراکز ثقل وحدت جامعه در جهت اقدامات توسعه ای هستند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، مساجد را مهمترین مراکز ثقل وحدت جامعه در جهت اقدامات توسعه ای موثر دانست و گفت: مساجد خاستگاه عدالت خواهی و حرکت های موثر خودجوش مردمی بوده و‌ اگر بخواهیم توان مساجد را بسنجیم کافی است انقلاب ۱۳۵۷ را به یاد آوریم.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، محمد فرشکاران افزود: پرورش یافتگان مساجد با روحیه خاص معنوی و انقلابی همواره نشان داده اند هر تلاش و اقدامی از مسجد نشات می گیرد برکت و خروجی بسیار مثمر ثمر و مفیدی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: کانون های فرهنگی و هنری که از دل مساجد برمی خیزند، رشد، اعتلا و ارتقای فرهنگی جامعه را تسریع کرده و با تربیت جوانانی مومن و متعهد آینده فرهنگی کشور را از تهاجمات بیگانگان و آسیب های مختلف در امان نگه می دارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ابراز داشت: ایمن ساختن روح و روان جامعه به ویژه قشر جوان و آگاه‌سازی آنها به اهداف متعالی پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور کار راحتی نیست که در این عرصه ها مساجد همواره پیشتاز بوده اند.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: اهالی مسجد و جوانان انقلابی همواره ثابت کرده اند می توانند با کمترین امکانات بیشترین توانمندی‌ها را ایجاد کرده و در جنگ های ترکیبی دشمنان پیروز میدان باشند.

فرشکاران تاکید کرد: وظیفه ما حمایت همه جانبه از فعالیت های مساجد بوده و لازم است در جهت ارتقاء و اعتلای فرهنگ استان و کشور اقدامات اساسی صورت گیرد.

این مقام مسئول اذعان داشت: توسعه فرهنگ جامعه امروز به همدلی و همنوایی وابسته است که نمود این همنوایی فعالیت های مساجد است و بچه های مسجد آشنایی کاملی با چنین موضوعاتی دارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی یادآور شد: نباید فراموش کنیم که فهم دقیق، برداشت صحیح و اجرای دستورات قرآن ما را در برابر همه توطئه های دشمنان بیمه خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.