توصیه سه بزرگمرد صنعت تبریز برای شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی؛

وحیدزاده، انتخاب اصلح برای پیشرفت اقتصاد آذربایجان شرقی

 عصرآزادی آنلاین، روز ۲۰ اسفند ماه روز برگزاری دهمین دوره انتخابات اتاقهای بازرگانی سراسر کشور می باشد که در راستای اعتلا، کارآمدی و تاثیرگذاری در برخورد با مشکلات عدیده اقتصادی و در جهت عمل به وظیفه ذاتی، هر عضو اتاق بازرگانی باید در آن شرکت نماید.

به خاطر اصل انتخاب اصلح که وظیفه ذاتی هر عضو اتاق بازرگانی می باشد و با لحاظ تجربه ای که طی سالیان متمادی در اتاق بازرگانی تبریز به دست آمده است “پرویز بیوک”، “پرویز کُلینی” و “رسول بیوک” از بزرگمردان صنعت و فعالان اقتصادی کلانشهر تبریز از نامزدی “مصطفی وحید زاده” به عنوان مدیرعامل خوشفکر گروه صنعتی تراکتورسازی ایران حمایت قاطع نمودند.

این سه صنعت مرد بزرگ با اشاره به اینکه او، طی یک سال گذشته با حضور خود در این مجموعه، آن را به غول صنعتی آذربایجان شرقی، کشور و خاورمیانه تبدیل کرده است تاکید کرده اند که با شتاب گرفتن چرخ های تولید این گروه معظم صنعتی در سایه مدیریت وحیدزاده، بیش از ۶۰۰ واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک نیز در مدار تولید سوددهی قرار گرفته اند.

آنها با توصیه به اعضای اتاق بازرگانی جهت شرکت در انتخابات روز شنبه، حمایت خود را از مصطفی وحیدزاده اعلام کرده اند تا فردی کاردان و موثر برای پارلمان بخش خصوصی تبریز و آذربایجان انتخاب گردد که به طور حتم، پیامدی مبارک برای اقتصاد استان خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.