خودزنی تراکتور در پایان سال

عصرآزادی آنلاین/ سرویس ورزشی: تیم تراکتور برابر مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.
در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام(ره) و در حضور 12 هزار تماشاگرش میزبان تیم مس رفسنجان بود.
تراکتوری ها که هفته گذشته هم مغلوب تیم پرسپولیس شده بودند، در این بازی به دنبال کسب نتیجه خوب و جبران شکست هفته قبل بودند.
نبود محمدرضا اخباری دروازه بان اول تیم تراکتور، باز هم تزلزل در خط دفاعی تراکتور را ایجاد و در دقیقه 18 اشتباهات مدافعان و دروازه بان تیم تراکتور موجب شد هادی محمدی به اشتباه دروازه تیم خود را باز کند.
در دقیقه 43 مهاجم تیم تراکتور مهدی هاشم نژاد با یک ضربه برگردان قصد باز کردن دروازه تیم مهمان را داشت که توپ به تیر دروازه برخورد کرد.
حملات دو تیم در نیمه دوم نتیجه ای نداشته و در نهایت این بازی با همان یک گل به سود تیم مهمان به اتمام رسید.
این دومین باخت متوالی تیم تراکتور در خانه بود. جالب اینکه در 3 بازی قبلی مس رفسنجان در تبریز، بازیکنان این تیم موفق به گلزنی نشده بودند و در این بازی هم مدافع تیم تراکتور گلزنی کرد تا مهاجمان مس همچنان ناکام در فتح دروازه تراکتور باشند.
و نکته آخر اینکه دو تیم در اولین بازی سال 1401 در 14 فروردین به مصاف هم رفته بودند که آن بازی با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسیده و در بازی پایان سال نتیجه عکس شده و تراکتور یک بر صفر مغلوب شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.