۱۸۳۶ سری جهیزیه به نوعروسان آذربایجان‌شرقی اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۸۳۶ سری جهیزیه توسط این نهاد ،خیران و مراکز نیکوکاری به نوعروسان استان اهدا شده است.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، آقای ملامهدی اظهار کرد: ۳۶۳ سری جهیزیه به مناسبت نیمه شعبان در بین نوعروسان آذربایجان شرقی توزیع شد که ۳۱۳ سری آن توسط کمیته امداد و ۵۰ سری توسط مراکز نیکوکاری تبریز تقبل شد.

وی ادامه داد: به مناسبت میلاد امام زمان (عج) برای ۶ هزار خانوار نیازمند بسته غذایی و لباس اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در استان گفت: خیران ۱۴ هزار و ۵۰۰ فرزند معنوی را زیر چتر حمایت خود قرار دادند.

وی با اشاره به اهداف طرح اکرام ایتام و محسنین اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی کمیته امداد از این طرح حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است تا حامیان نیکوکار در تامین نیاز‌های فرزندان معنوی خود مشارکت داشته باشند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون حامیان نیکوکار ۱۰۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کرده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد رشد داشته است.

وی با دعوت از مردم استان برای حمایت از این طرح خاطرنشان کرد: مبالغ اهدایی حامیان مستقیم به حساب فرزند معنوی واریز می‌شود.

آقای ملامهدی در خصوص نحوه پذیرش فرزند معنوی برای حمایت مادی و معنوی گفت: نیکوکاران در صورت تمایل می‌توانند با حضور در واحد طرح اکرام مستقر در دفاتر کمیته امداد آذربایجان شرقی و درخواست اینترنتی از طریق سامانه ekram.emdad.ir در این امر خیر سهیم باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.