خمز: نباید می باختیم/ کراوات قرمز خوش یمن نبود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: با اینکه پاس‌های اشتباه داشتیم، اما باخت در مقابل مس حق‌مان نبود.

عصر آزادی آنلاین، «پاکو خمز» در نشست خبری بعد بازی مقابل مس رفسنجان، اظهار داشت: این بازی حق تراکتور نیست. ما قبل از دریافت گل، توپ را از داخل شش قدم به بیرون زدیم و موقعیت‌های دیگر گلزنی هم داشتیم. اما متاسفانه پاس‌های اشتباه زیادی داشتیم که مانع برتری‌مان شد.

وی در خصوص عملکرد تیم در زمینه پرس، توضیح داد: این طور نیست که مس پرس را از ما برد. ما خط اول پرس حریف را رد کرده و جلو می‌آمدیم، اما در حالی که پرسی در کار نبود، پاس اشتباه می‌دادیم و شاید از نظر فنی ضعیف بودیم و سانترهایمان هم خوب نبود. اگر دنبال مقصر می‌گردید، مقصر من هستم؛ چرا که بازیکنان آن چیزی را انجام می‌دهند که من از آنان می‌خواهم.

خمز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بازیکنان از نظر روانی آماده نبودند، گفت: بازیکنان با فکر بازی قبلی به زمین نیامده بودند، امروز اشتباهات فردی زیادی داشتیم. خیلی اوقات فریب نتیجه را می‌خوردیم ما حق‌مان در دو بازی اخیر، باخت نبود و می‌توانستیم مساوی کرده و یا ببریم. این نشان می‌دهد که در پروسه خوبی قرار داریم و راه‌مان را ادامه می‌دهیم. این اتفاقات در مسیری که ترسیم کرده‌ایم، طبیعی است.

وی با تاکید بر اینکه من به تمامی بازیکنانم از جمله احسان مرادیان اعتماد دارم، توضیح داد: بازیکنانی که اشتباه می‌کنند باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند. همواره من در خصوص ترکیب تیم تصمیم می‌گیرم.

سرمربی تراکتور در خصوص دلایل گل نشدن موقعیت‌های تراکتور، گفت: با اینکه خوب کار نکردیم، اما موقعیت‌های گلزنی داشتیم و می‌توانستیم بازنده نباشیم. قطعا در زمینه پاس و زدن ضربات نهایی کار خواهیم کرد تا بازیکنان عملکرد بهتری داشته باشند.

وی در رابطه با کارت‌های زرد بازیکنان تراکتور، اظهار داشت: ما سعی کرده‌ایم از خطا و کارت‌های بی‌مورد بازیکنان جلوگیری کنیم. جریمه‌ای برای اخطارهای بی‌مورد در نظر گرفته‌ایم. البته کارت زرد آقاجان‌پور در جریان بازی بود.

خمز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا جناح راست و چپ تراکتور بالانس لازم را نداشت، گفت: معتقدم تیم را صرفاً روی این بازی تحلیل نکنیم. ما اشتباهات فردی داشتیم و آمار پاس‌های نادرست تیم بالا بود. متاسفانه زمانی که باید به حریف ضربه می‌زدیم، توپ را لو می دادیم. این تراکتور، همان تیمی است که فوتبال خوبی مقابل صنعت نفت و پرسپولیس بازی کرده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.