پیشکسوت امور بانکی آذربایجان به رحمت ایزدی پیوست

عصر روز گذشته《حاج (محمد) منوچهر خامنه اصل》 پیشکسوت امور بانکی آذربایجان پس از تحمل یک بیماری چند ماهه در بیمارستان امام سجاد دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به رحمت ایزدی پیوست.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، شادروان خامنه اصل در سال ۱۳۲۱ هجری شمسی در محله‌ی راسته کوچه‌ی بازار تبریز متولد شد و پس از اخذ دیپلم حسابداری به عنوان کارمند بانک سپه درآمد و پس از اخذ لیسانس امور مالی از دانشگاه تبریز و فوق لیسانس مدیریت صنعتی و با نشان دادن ابتکارات و خلاقیت در امور محوله‌ی بانکی با سعی و تلاش شبانه روزی پله های ترقی را طی کرد و از سال ۶۴ تا سال ۸۰ ه.ش سرپرست بانک سپه آذربایجان شرقی بود که با ارتباطات اثربخش با مدیران ملی و استانی و با ارائه تسهیلات لازم و ارزان قیمت در توسعه‌ی کسب و کار های خصوصی و همچنین رونق واحدهای تولیدی استان نقش مهمی داشت.

پس از بازنشستگی با تأسیس بانک سامان به عنوان سرپرست شمالغرب کشور منشأ خدمات بانکی زیادی شد و پس از آن نیز مدتی سرپرستی بانک خاورمیانه را عهده دار بود.

وی همچنین به دلیل تعاملات کاری با مدیران صنایع استان، به اصرار تشکل های صنعتی و معدنی، مدتی نیز رئیس دبیرخانه‌ی صنعت و معدن آذربایجان شرقی بود.

مرحوم خامنه‌ اصل در انجام امور نیکوکاری نیز پیشقدم و از مدیران بانکی پاکدست و کاربلد کشور بود.

از وی ۳ فرزند به یادگار مانده که ۲ تن از آنان، اعضای هیئت علمی دانشکده‌ی مواد و مکانیک دانشگاه تبریز با مدرک دکتری هستند و فرزند سوم آن نیز یکی از کارشناسان حوزه‌ی فناوری اطلاعات در شبکه‌ی مخابراتی همراه اول کشور است.

پیکر پاک این مدیر خستگی ناپذیر و پاک سرشت صبح امروز دوشنبه ۲۲ اسفند در وادی رحمت تبریز به خاک سپرده شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.