استاندار آذربایجان شرقی از پلیس راه بستان آباد بازدید کرد

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه نظارت‌های میدانی خود با حضور در پلیس راه بستان آباد در آزادراه پیامبر اعظم در جریان نحوه فعالیت پلیس در آستانه سال نو قرار گرفت.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، عابدین خرم در این بازدید میدانی با افسران و ماموران پلیس راه درباره کیفیت خدمات دهی آنان به مسافران نوروزی گفتگو کرد.

در این بازدید اعلام شد که ۱۲ تیم پلیس و پلیس راه شهرستان بستان آباد برای تسهیل تردد مسافران آزادراه پیامبر اعظم و تامین زمینه‌های سفر ایمن آنان در این مسیر پر رفت و آمد مستقر هستند.

او تاکید بر ضرورت نصب جت فن در تونل‌های دوقلوی شبلی، نصب دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی و تقویت سیستم روشنایی تونل‌های شبای از جمله مسایل مطرح در این دیدار بود.

او در ادامه با تعدادی از مسافران آزاد راه پیامبر اعظم در باره کیفیت جاده، حضور پلیس و دیگر عوامل امدادی و وضعیت مجتمع‌های بین راهی گفتگو کرد.

دیدار از محل استقرار نیرو‌های اورژانس و هلال احمر و چادر ویژه نمایشگاه صنایع دستی از دیگر بخش‌های برنامه بازدید میدانی استاندار آذربایجان شرقی از پلیس راه بستان آباد و عوارضی تبریز- بستان آباد در آزاد راه پیامبر اعظم بود.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید ضمن دیدار چهره به چهره با نیرو‌های اورژانس و هلال احمر و شنیدن صحبت‌های آنان، دستورات لازم برای تسهیل و تقویت خدمات دهی آنان به مسافران را صادر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.