فلاحی‌راد از بهترین مربیان تکواندو کشور است

فنی‌ترین تکواندو لیگ برتر گفت: با بدشانسی قهرمانی لیگ برتر را از دست دادیم.
عصر آزادی آنلاین: علی احمدی تکواندوکار تیم مس سونگون گفت: از 2 سال پیش رویا فنی‌ترین تکواندو کشور را می دیدم و برای رسیدن به آن نهایت تلاشم را کردم که سال پیش به دلیل باختی که داشتم، این عنوان به من نرسید. اما امسال برای لیگ برنامه‌ریزی کرده و با تمرکز به مصاف حریفانم رفت.

وی گفت: در رقابت‌های امسال 11 مسابقه انجام دادم که در تمامی مسابقاتم به پیروزی رسیده و عنوان فنی‌ترین تکواندوکار لیگ برتر را به خود اختصاص دادم.
وی گفت: برای کسب این عنوان رقابت تنگاتنگی با برادرم داشتم و از باخت وی برابر تکواندوکار دانشگاه آزاد، ناراحت شدم و قسمت من شد که ‌این عنوان به من برسد.
احمدی گفت: تیم ما خیلی خوب بود و حق ما قهرمانی بود، اما با بدشانسی قهرمانی را از دست دادیم و اگر بازی عقب افتاده تیم بعد از دو بازی فشرده برگزار نمی‌شد و یک زمان دیگر به آن اختصاص می‌یافت، بی شک قهرمان می‌شدیم. ما در آن روز 3 مسابقه حساس برگزار کردیم و من و برادرم سروش و عرفان ناظمی تنها تکواندوکاران وزن‌مان بودیم و در یک روز 3 مسابقه سنگین برگزار کردیم و در مسابقه سوم دیگر بدن‌مان جواب نمی داد. هر چند من توانستم مسابقه‌ام را ببریم، اما فراموش نکنیم در لیگ امسال هیچ تیمی به غیر از ما، در یک روز 3 مسابقه برگزار نکرد.
وی بازی با شهرداری ورامین را سخت بازی تیم مس سونگون عنوان کرد، هر چند این مسابقات با برتری 7 بر یک به سود مس ورزقان به اتمام رسید، اما خیلی استرس داشتیم و بچه می‌گفتند باید با اختلاف ببریم و اجازه ندهیم بازی مساوی بشود و عملا هم قهرمان را با اقتدار شکست دادیم.
علی احمدی با تمجید از کادر فنی تیم مس سونگون گفت: استاد فلاحی از بهترین مربیان تکواندو کشور هستند و آقای فرزاد عبداللهی و آقای رنجبرپور هم نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار بستند و زحمات زیادی برای تیم کشیدند.
تکواندوکارهای مس واقعا غیرت به خرج دادند و در مسابقه آخرمان یکی از تکواندوکاران مس با دست شکسته و دیگری با مصدومیت کمر در زمین مسابقه حاضر شده و با چنین شرایط به عنوان نایب قهرمانی لیگ دست یافتیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.