امام جمعه تبریز تاکید کرد؛

سازمان پسماند از مجموعه های پرکار و تلاشگر شهرداری است

عصر آزادی آنلاین/ سرویس شهری: همزمان با آغاز سال جدید، مدیرعامل، کارکنان و جمعی از معاونین و مدیران سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز ضمن تبریک عید نوروز، حضور آيت الله سیدمحمدعلی آل هاشم به عنوان نماینده ولی فقیه برای استان را یک نعمت بزرگ و ذخیره معنوی برشمرد و به ارائه گزارشی جامع از عملکرد این سازمان در سال گذشته و تشریح برنامه های فرهنگی و آموزشی آتی پرداخت.

“حبیبه هراتی” در راستای کاهش تولید پسماند و اجرای طرح های در دست اقدام سازمان از جمله تولید خشکاله از زباله تر به منظور ایجاد چرخه اقتصادی و جلوگیری از مخاطرات زیست محیطی و تامین مواد اولیه نهاده های دامی و کارخانجات تولید خوراک دام و جلوگیری از خروج ارز، خواستار حمایت بیشتر امام جمعه تبریز از طرح های شهروند محوری و آموزشی پسماند گردید.

امام جمعه تبریز نیز در این دیدار ضمن تبریک عید نوروز و ماه مهمانی خدا، سازمان مدیریت پسماند شهرداری را از مجموعه های فعال، پرکار و پویا دانسته و اهمیت کارکرد این سازمان را در راستای خدمت به شهروندان و نظافت و آراستگی شهر و نیل به اهداف شهر همیشه تمیز مهم برشمرد.

سیدمحمدعلی آل هاشم ضمن حمایت از برنامه های فرهنگی، آموزشی و خدماتی سازمان مدیریت پسماند گفت: فرهنگ سازی و اجرای طرح های آموزشی از اهم موضوعات در حوزه کاهش تولید پسماند است و حمایت و همراهی هرچه بیشتر سازمان‌های مردم نهاد، صداوسیمای مرکز استان و کلیه ارگان های مرتبط و غیرمرتبط را می طلبد زیرا محیط زیست امانتی در دست ماست و بایستی در حفظ آن کوشا باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.