عابدی: 1401 سالی پرباری برای تکواندو تبریز بود

رئیس هیات تکواندو شهرستان تبریز گفت: عملکرد هیات تکواندو تبریز در سال 1401 بهتر از سال‌های قبل بود.
عصرآزادی آنلاین، اکبر عابدی در مورد عملکرد هیات شهرستان تبریز گفت: امسال نسبت به سال‌های گذشته بهتر بودیم. برای اولین بار در لیگ برتر تکواندو در رده سنی نوجوانان تیمی از تبریز حضور داشته و به مقام سومی لیگ برتر دست یافت که عنوانی با ارزش برای تکواندو تبریز و آذربایجان شرقی محسوب می شود.
این موفقیت با حمایت آقای رنجبرپور رئیس هیات تکواندو استان و مربیان و سرپرست تیم شهرستان تبریز و تکواندوکاران حاصل شد که جا دارد از همه این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم.
وی افزود: این تیم 3 سال پیش در رده سنی خردسالان در مسابقات شرکت کرده بود و شاکله تیم را حفظ و در رده سنی نونهالان هم در مسابقات شرکت دادیم و انشاالله در سال‌های آتی نیز در رده سنی بالاتر این تیم را حفظ خواهیم کرد.
عابدینی گفت: در طول سال 1401 مسابقات تکواندو شهرستان تبریز در رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در هر دو رده آقایان و خانم‌ها برگزار کردیم.
رئیس هیات تکواندو شهرستان تبریز تاکید کرد: به دلیل حضور 10 هفته ای تیم نوجوانان در لیگ برتر حضور داشت، نتوانستیم مسابقات لیگ را به شکل سال های گذشته برگزار کنیم و انشاالله در امسال شاهد برگزاری لیگ تکواندو تبریز باشیم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.