طنز هفته: داوری‌ها به نفع تراکتور است

عصرآزادی آنلاین/ سرویس ورزشی: تیم تراکتور در حالی متهم به حمایت داوران شده که شاید بیشتر اجحاف از سوی داوران به این تیم صورت گرفته است.
در هفته بیست و ششم تیم تراکتور برابر ملوان با پنالتی دقیقه 90 به تساوی یک بر یک دست یافت. در همان لحظه گل توسط اسدی، حملاتی به سمت تراکتور صورت گرفت مبنی بر اینکه این تیم مورد حمایت داوران فوتبال کشور است. از کنایه گزارشگر گیلانی بازی تا خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه انزلی.
این در حالی است که تراکتور در طول فصل اشتباهات داوری بیشتر به ضرر این تیم بوده است که مهمترین آن در بازی مقابل استقلال تهران در جام حذفی بود. پنالتی اول استقلال در حالی به گل تبدیل شد که صحنه‌ایی از خطای مدافع تراکتور بر روی قایدی نشان می‌دهد برخورد این دو بازیکن بیرون محوطه جریمه بوده است.
تکرار پنالتی مهار شده تیم استقلال توسط اخباری مورد دیگر این بازی بود.
اما در طول لیگ برتر تیم تراکتور از داوری‌ها متضرر شده بود که می توان به عدم اعلام پنالتی برای این تیم تا بازی مقابل پرسپولیس اشاره کرده و اینکه مهاجمان تراکتور در 21 هفته اول لیگ چندین بار در محوطه جریمه توسط مدافعان حریف سرنگون شدند که از داوران بازی نظر به ادامه بازی داده و پنالتی به سود تراکتور اعلام نکرده بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.