برگزاری دوره ضمن خدمت آموزش عملی آمبولانس ویژه پرستاران و بهیاران آسایشگاه  

دوره ضمن خدمت ویژه پرستاران و بهیاران مراکز روزانه و شبانه روزی آسایشگاه برگزار شد.

عصرآزادی/ دوره ضمن خدمت پرستاران و بهیاران مراکز روزانه و شبانه روزی آسایشگاه با موضوع آموزش عملی آمبولانس تجهیزات و نگهداری توسط واحد پرستاری آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.
صفت الله رستگار سوپروایزر آموزشی و بالینی آسایشگاه در این باره گفت :  در این کارگاه آموزشی نحوه استفاده و نگهداری از تجهیزات پزشکی موجود در خودروی آمبولانس مثل چراغ های آلارم، آژیر، اخطارها، ارتباط داخلی آمبولانس، حفظ ایمنی مددجو، کارکنان و خودروی آمبولانس در محیط های پر خطر و بحرانی، استفاده از تجهیزات پزشکی داخل آمبولانس مثل برانکارد ثابت و چرخدار، تخت بلند و کوتاه پشتی، دستگاه الکتروشوک، ساکشن، انگشتربر، نحوه کار در داخل و خارج آمبولانس و حفظ امنیت و بهداشت مددجویان و استفاده از وسایل حفاظتی کارکنان آمبولانس آموزش داده شد.
سوپروایزر آموزشی و بالینی آسایشگاه افزود: انجام اقدامات طبقه بندی و تعیین اولویت مصدومان برای کمک رسانی باعث می شود که اقدامات اورژانسی به صورت درست، سریع و به جا انجام شود. بطوریکه به بیماران در وضعیت قرمز کمک می کند به وضعیتشان به وضعیت زرد تبدیل شوند.
گفتنی است آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بیش از۷۰۰ نفر سالمند ، معلولان جسمی حرکتی، بیماران ام اس و کودکان دچار معلولیت ذهنی و اتیسم به صورت شبانه روزی در حال زندگی کردن هستند و آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز خدمات توانبخشی، نگهداری و مراقبتی به این عزیزان را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.