موسوی: در 3 رده سنی تیمداری خواهیم کرد

مدیر عامل باشگاه فجر اردم تبریز گفت: اگر سازمان لیگ در مورد شرایط سنی بازیکنان یک سال تخفیف در نظر گیرد، در 3 رده سنی تیمداری خواهیم کرد
عصرآزادی آنلاین: سید ابراهیم موسوی در مورد آخرین وضعیت تیمش گفت: سال گذشته تیم خوبی را برای مسابقات مهیا کرده بودیم اما مسابقات مناطق به شکل فشرده و هر روز برگزار شده و قرعه بد تیم ما هم سبب شد بدن بازیکنان تیم تحلیل رفته و  با وجود بازی خوب نتیجه لازم را نگیریم.
وی گفت: امسال بعد از جلسه هیات مدیره تصمیم گرفتیم امتیاز تیمی در لیگ دسته یک امید و یا جوانان کشور را بگیریم و در تبریز قیمت‌ها را بسیار بالا گفتند اما در سایر استان‌ها قیمت‌ها معقولی بوده و رایزنی‌های لازم در این مورد آغاز شده است. باید عنوان کنم  در رده‌های پایه هنوز تکلیف رده سنی مشخص نیست و  دو سال از رده پایه کاسته اند و سازمان لیگ هم خواستار یک سال تخفیف شده و اگر این امر محقق شود در3 رده سنی زیر 18 سال، جوانان و امید تیم خواهیم داد که امید و زیر 18 سال در لیگ استان و در رده جوانان در لیگ یک کشوری خواهیم کرد اما اگر رده سنی به شکل اعلامی باشد فقط در رده سنی جوانان و امید تیم خواهیم داد که یکی استانی و دیگری کشوری خواهد بود.
مدیر عامل باشگاه فجر اردم گفت: باشگاه ما یک باشگاه مستقل بوده و به جای وابسته نیست و از جیب خودمان خرج می‌کنیم و حتی بخش خصوصی هم از ما حمایت نکردند و با وجود مکاتبات با چند واحد صنعتی نتیجه نگرفتیم و در حال حاضر تمامی هزینه ها را خودمان متقبل شدیم. اما امیدواریم راهکاری ارائه شود تا از بخش خصوصی در فوتبال و ورزش حمایت شود تا به پیشرفت فوتبال این منطقه کمک و شاهد رشد و پویایی فوتبال آذربایجان باشیم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.