فرشکاران مطرح کرد:

تلاش حداکثری در جهت تامین هزینه تجهیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: در جهت تامین هزینه نصب تجهیزات و دستگاه‌های تخصصی خریداری شده بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.
عصرآزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، محمد فرشکاران ضمن عیادت از کریم مردانی‌ آذر، خیر تبریزی که به دلیل کسالت جزئی در بیمارستان شمس تبریز بستری است، اظهار کرد: اقدامات انسان دوستانه حاج کریم که بیش از ۴۰ مجتمع شبانه روزی، چندین پانسیون، خوابگاه، مدرسه و بیمارستان در کشور ساخته در اذهان مردم نوعدوست کشور برای همیشه تاریخ ماندگار خواهند بود.
وی افزود: برای به بهره برداری رسیدن بزرگترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان ایران و خاورمیانه در تبریز که به همت کریم مردانی آذر ساخته شده نهایت حمایت و همراهی های لازم را به عمل خواهیم آورد.
فرشکاران با اشاره به یک سری از دستگاه های تخصصی خریداری شده بیمارستان 450 تخت خوابی کودکان زهرا مردانی آذر و مشکلات مربوط به هزینه نصب این دستگاه ها ابراز داشت: در جهت تامین هزینه نصب تجهیزات و دستگاه‌های تخصصی خریداری شده بیمارستان نیز نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.
لازم به ذکر است، بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر به عنوان بزرگترین مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی کودکان شمال غرب کشور در زمینی به وسعت 9 هکتار در اوایل سال جاری فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
اضافه می‌شود رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی به همراه معاونان «توسعه مدیریت و منابع انسانی»، «آمار و اطلاعات»، مدیران «مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری» و «اداری، مالی و پشتیبانی» سازمان با حضور در بیمارستان شمس تبریز به عیادت از خیر تبریزی، کریم مردانی آذر، پرداخته و جویای احوال وی شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.