آیین بهره برداری از بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فوق تخصصی البرز

به گزارش عصرآزادی آنلاین، آیین بهره برداری از بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فوق تخصصی البرز ICU با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ، مدیر درمان تامین اجتماعی استان ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ، روسای تشکل های کارگری و بازنشستگی استان البرز و اعضای هیأت مدیره موسسه خدمات درمانی میلاد سلامت البرز برگزار شد .
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان اظهار داشت : وظیفه خود میدانیم از زحمات شبانه روزی کارکنان بخش های درمانی که همیشه در شرایط سخت خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه کرده و در صف اول ارائه خدمت بوده اند ، تشکر و قدردانی نمایم .
مرتضی ولیپوری افزود : برای داشتن سلامت ، تجهیزات ، امکانات پزشکی و نیروهای متخصص لازم است . تجهیزات پزشکی از نیازهای حوزه درمان است و وظیفه تک تک ماست که به این مهم توجه کنیم و پیگیر رفع نیازها و مشکلات باشیم. وی بیان داشت : با تلاش و کوشش و نوآوری های جوانان عزیز شاهد دستاوردهای خوبی در بخش تامین تجهیزات پزشکی هستیم که این اقدامات بسیار ارزشمند است .
معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز با اشاره به اقدامات و حمایت های دولت از بخش درمان بیان داشت : دولت همواره توجه ویژه ای به سلامت مردم و بهره گیری از امکانات داخلی داشته و بر اساس نیاز کشور نسبت به تامین تجهیزات و داروهای مورد نیاز از خارج از کشور نیز اقدام نموده است .
وی افزود : استان البرز نیاز های زیادی بخصوص در حوزه بهداشت و درمان دارد . استاندار و مجموعه استانداری همواره پیگیر پروژه ها و اقدامات هستند و تلاش شبانه روزی همه ما در تحقق این نیاز ها ضروری و لازم است .
امروز شاهد ارتقاء تخت ها و توسعه بخش مراقبت های ویژه در این بیمارستان هستیم و لازم میدانیم از زحمات مدیریت و کارکنان و تمامی کسانی که در توسعه و ارتقاء تختهای مراقبت‌های ویژه بیمارستان قدم برداشتند تشکر و قدردانی نمایم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.