برای اولین بار در کشور عملیاتی شد؛

تبریز صاحب الکتروموتورهای فریم ۴۰۰ در توان ۵۰۰ کیلو وات شد

عصرآزادی آنلاین/ سرویس اقتصادی: مدیرعامل گروه صنعتی موتوژن تبریز از عملیاتی شدن الکتروموتورهای نسل جدید در فریم سایز ۴۰۰ با توان ۵۰۰ کیلو وات در دسته ولتاژ پائین LV برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: تمام مراحل طراحی و تولید محصول جدید با استانداردهای روز جهان برابر سازی شده است.

هادی عبادی با بیان اینکه تمام مراحل طراحی و تولید این الکتروموتورها با تکیه بر دانش فنی و تخصص نیروهای بومی مجموعه موتوژن انجام شده است افزود: الکتروموتورهای جدید با موفقیت، تمام مراحل پایش عملکردی، بهره وری در مصرف انرژی و سنجش عمر عملیاتی را سپری کرده است.

وی با اشاره به کاربری این الکتروموتور در صنایع سنگین و معادن اضافه کرد: این الکتروموتور در کلاس فوق سنگین طبقه بندی شده و قابلیت دست یابی به توان ۶۳۰ کیلو وات در ۱۵۰۰ دور در دقیقه را دارد.

عبادی از افزایش توان این الکتروموتور از ۳۰۰ کیلو وات در دور موتور یکهزار دور بر دقیقه RPM به عدد ۵۰۰ کیلو وات خبر داد و اضافه کرد: هم اکنون این محصول به صورت انحصاری در اختیار شرکت صنعتی موتوژن تبریز تولید می گردد.

مدیر عامل گروه صنعتی موتوژن توجه به بهینه سازی مصرف انرژی در ساخت انواع الکتروموتور را از دیگر هدف گذاری های این مجموعه بر شمرد و یادآور شد: هم اکنون این مجموعه قابلیت تولید محصول بر اساس استاندارد بین المللی بهره وری عملکرد انرژی آی.ای.سی IEC در دو درجه عالی IE3 با بهره وری عالی و IE4 با بهره وری فوق عالی را داراست.

شایان ذکر است استاندارد بین المللی بهره وری مصرف الکتریسیته با برق برای موتورهای الکتریکی، آی.ای.سی، در چهار کلاس IE1 الی IE4 دسته بندی می شود که بر این اساس راندمان مصرف انرژی در الکتروموتورها به ترتیب بهره وری استاندارد، عالی و فوق عالی را شامل می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.