رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد؛

امنیت غذایی با تهیه غذای سالم و کافی میسر می شود

عصرآزادی/ سرویس شهرستانها: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی کم بودن میزان سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی را یکی از چالش‌های این حوزه دانست و گفت: کشاورزی تنها ۵ درصد از سرمایه گذاری کشور را به خود اختصاص می‌دهد در حالی که ۱۲ درصد اشتغال و ۲۰ درصد از تجارت به این حوزه اختصاص دارد.

اکبر فتحی در سومین گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در تبریز، جایگاه آذربایجان شرقی در حوزه کشاورزی را مرهون تلاش های کشاورزان، پرورش دهندگان دام و طیور، کارکنان جهاد کشاورزی، مروجان و همه فعالان دانست و افزود: در ساختار جهادکشاورزی همه بخش ها و سازمان های تابعه در کنار کشاورزان و فعالان این عرصه تلاش می کنند تا تولید بیش از ۵ میلیون تُن محصولات کشاورزی محقق شود.

وی امنیت غذایی را تهیه غذای سالم و کافی توصیف کرد و یادآور شد: اگر همکاران روابط عمومی موفق به ایفای وظایف خود نشده و در حوزه تبیین موفق عمل نکنند به اهدافی که در حوزه امنیت غذایی تعریف کرده ایم، دست پیدا نخواهیم کرد.

رئیس جهادکشاورزی آذربایجان شرقی دستیابی به امنیت غذایی را با محدودیت های منابع آب و خاک مواجه دانست و اضافه کرد: در شرایطی که توسعه منابع امکان پذیر نیست باید با بهبود عمکرد در واحد سطح به امنیت غذایی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به ساختار ترویجی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: نمی توان واحد روابط عمومی را از آرمان ها و رسالت های ترویجی وزارت جهاد کشاورزی تفکیک کرد.

فتحی تحقق عملکرد شایسته را مرهون تلاش ها روابط عمومی دانست و افزود: با فعالیت های روابط عمومی بود که توانستیم در سال گذشته حوزه کشاورزی را به سرمایه گذاران شناسانده و سرمایه قابل توجهی را جذب بخش کشاورزی کنیم که در این راستا ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری سال گذشته به بهره برداری رسید و ۱۸ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیز در دست اجراست که بین ۱۰ تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با تجلیل از عملکرد اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: هماهنگی و همکاری بسیار خوبی بین روابط عمومی سازمان و ادارات تابعه وجود دارد و در نتیجه این همکاری ها بود که روابط عمومی سازمان موفق شد سال گذشته پنج مقام برتر کشوری و استانی در حوزه روابط عمومی را کسب کند.

شایان ذکر است ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده و نامگذاری این روز به نام روز ارتباطات و روابط عمومی به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان ها و نهادها، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.