کار کردن با رسول خطیبی لذت بخش است

مدیر اجرایی باشگاه مس سونگون گفت: کار کردن با مدیری توانمندی همچون رسول خطیبی لذت بخش است.
عصرآزادی آنلاین: عبدالرزاق میراب مدیر اجرایی باشگاه مس سونگون گفت: رسول خطیبی در تمامی رده های تیم ملی بازی کرده و علاوه بر حضور در باشگاه های مطرح کشور، در فوتبال حرفه ای آلمان و امارات نیز سابقه بازی دارد و کوله باری از تجربه و دانش در فوتبال حرفه ای را با خود به همراه دارد.
وی گفت: رسول خطیبی هم در زمان بازیکنی و هم مربیگری کارنامه درخشانی داشته و سال گذشته هم در بخش مدیریتی با قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون و صعود این تیم به لیگ دسته یک، موفقیت های خود را تکمیل کرد.
میراب در ادامه تصریح کرد: علاوه بر نقش حرفه ای و بسزای رسول خطیبی در موفقیت های باشگاه مس سونگون در رشته های مختلف، می‌توان به همدلی و رفاقت بین اعضای باشگاه اشاره کرد و همچنین از حمایت مدیران و مسئولان مختلف اعم از مدیران صنایع مس ایران و در راس آن دکتر رستمی، استانداری، فرمانداری تبریز و ورزقان، مدیران صنایع مس ورزقان و دکتر عباس زاده، هیات فوتبال استان، اداره کل ورزش و جوانان استان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خصوصا خانم دکتر پاشایی و اعضای هیات مدیره اشاره کرد.
مدیر اجرایی باشگاه مس سونگون افزود: با تلاش همه جانبه بازیکنان و کادر فنی و سرمربی تیم فوتبال، “بخشی زاده” تیم فوتبال مس سونگون به لیگ دسته یک صعود کرد تا فوتبال تبریز در این سطح هم نماینده ای داشته باشد و امیدوارم مس سونگون در فصل آتی تیمی شایسته در این رقابت ها باشد.
وی گفت: جا دارد از مسئولان سپاه عاشورا هم بابت تعامل و همکاری با این باشگاه به خاطر در اختیار قرار دادن زمین چمن برای تمرینات تیم مس سونگون صمیمانه قدردانی کنم.
میراب در پایان گفت: کار کردن با رسول خطیبی لذت بخش است و من سابقه همکاری با وی در باشگاه های تراکتور و گسترش فولاد را هم داشته ام و مطمئن هستم با مدیریت خطیبی شاهد صعود تیم مس سونگون به لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در آینده خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.