رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی:

اولویت اصلی توزیع اعتبارات سفر ریاست جمهوری مناطق توسعه نیافته است 

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: الگوی اصلی توزیع اعتبارات سفر ریاست جمهوری بر مبنای توسعه نیافتگی و اولویت با مناطق توسعه نیافته است.
عصرآزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، محمد فرشکاران ظهر امروز در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: تمام بزرگراه ها و شریان های اصلی استان جزو پروژه های ملی محسوب می شوند و تخصیص مناسب اعتبارات این پروژه های مهم پیگری جدی دستگاههای اجرایی استان از طریق وزارتخانه های متبوع را می طلبد.
وی افزود: ما نیز نهایت تلاش و پیگیری های خود را از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور انجام می دهیم و از دستگاههای اجرایی استان انتظار داریم مجاهدانه ارتباطات لازم با وزارتخانه ها را داشته باشند تا تخصیصات کاملی دریافت داریم.
فرشکاران تاکید کرد: اهمیت پروژه های سفر برای استان بسیار بالا بوده و برای به سرانجام رسیدن این پروژه ها باید در کنار هم باشیم.
در این جلسه روند پیشرفت پروژه‌های مصوب سفر استانی رئیس جمهور در حوزه حمل‌ونقل و آب و فاضلاب بررسی و مصوبات کارگروه امور زیربنایی، توسعه شهری و روستایی، آمایش سرزمین و محیط زیست استان از جمله طرح جامع تفصیلی شهرهای عجب‌شیر و هادی‌شهر تصویب شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.