تشریح برنامه‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی برنامه‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به این استان را تشریح کرد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، عابدین خرّم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت در روزهای آینده به آذربایجان شرقی انجام خواهد شد.

وی، این سفر را نشان‌دهنده اهمیت استان آذربایجان شرقی و مردم این خطه برای رئیس جمهور و دولت دانست و گفت: هدف از این سفر، دیدار با مردم عزیز و شهیدپرور استان و همین‌طور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان و نشست با فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: در کنار این، نشست و دیدار رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان نیز برگزار خواهد شد.

خرّم بررسی روند پیشرفت طرح‌ها و ارزیابی مصوبات سفر سال گذشته را از دیگر اهداف این سفر برشمرد و گفت: بخشی از این مصوبات و طرح‌هایی که به اتمام رسیده‌اند و پروژه‌های مهمی هستند توسط رئیس جمهور و وزرا در تبریز و شهرستان‌ها به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تاکید کرد: طرح‌ها و منابعی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده در سفر دوم رئیس جمهور مصوب خواهد شد. هم‌چنین با بخش خصوصی نیز تفاهم‌نامه‌هایی انجام خواهد شد تا به عنوان قدمی برای توسعه استان مصوب شده و دستاورد این سفر برای آذربایجان شرقی باشد.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.