دیدار نجارزاده با ایثارگر دفاع مقدس در نخستین روز مدیرعاملی بانک ملی ایران

عصرآزادی / سرویس بانک و بیمه: ابوالفضل نجارزاده در نخستین روز از تصدی خود به مدیرعاملی بانک ملی ایران، به دیدار مسلم بازدید از غواصان گردان کوثر و ایثارگران دفاع مقدس رفت.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده که دیروز با حکم سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان مدیرعامل بانک ملی ایران منصوب شد، در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در کشور گفت: در تمام دنیا از افرادی که برای دفاع از وطنشان جنگیده اند، به عنوان یک نماد یاد می شود و وظیفه داریم دوران جبهه و جنگ را برای جوانان بخصوص دهه هشتادی ها و نودی ها که آن ایام را ندیده اند، به تصویر بکشیم.

وی با بیان اینکه ایثارگران یادگاران ارزشمند و شهدای زنده انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: خوشبختانه بانک ملی ایران قدردان میراث گرانبهای جانبازان و ایثارگران است و سال گذشته نیز مراسم باشکوه و معنوی تشییع و تدفین دو شهید گمنام سال های دفاع مقدس در محوطه ادارات مرکزی بانک ملی ایران برگزار شد.

محمد نجف زاده عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور نیز ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: خدمت رسانی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت ما قرار دارد.

حسن کاظمی معاون منابع انسانی بانک نیز با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس از جایگاه عظیمی در پیشگاه خداوند برخوردار هستند، اظهار کرد: ما مدیون این عزیزان هستیم و آنها هستند که با ایثار جانشان، امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

مسلم بازدید نیز با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس تاکید کرد باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نسل نو را با دلاورمردی ها و اسوه های ایثار و شهادت در کشور بیشتر آشنا کنیم.

«بازدید» از غواصان گردان کوثر در عملیات کربلای 4 و 5 بود که از گروهان 80 نفری آنها تنها 10 نفری باقی مانده و باقی هم رزمانش به درجه رفیع شهادت نایل می شوند. وی در 15 سالگی به منطقه عملیاتی اعزام و در 17 سالگی مجروح و دچار جراحت قطع نخاع می شود.

لازم به ذکر است، رضا خسروی رییس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک و سید مجتبی قدسی رییس اداره کل روابط عمومی بانک نیز در این دیدار حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.