نصیری: تعطیلی طولانی لیگ دغدغه همه باشگاههاست

اجلال نصیری، مدیر تیم فوتسال مس سونگون آذربایجان در مورد مراسم قرعه کشی فصل جدید صحبت کرد.

عصرآزادی آنلاین، مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال امروز در سالن آمفی تئاتر آکادمی ملی فوتبال و با حضور مدیران تیم های شرکت کننده برگزار شد. پیش از این مراسم نیز نشست هم‌اندیشی با حضور مسئولان فدراسیون، سازمان لیگ فوتسال، مدیر صدور مجوز حرفه ای و مدیران باشگاههای حاضر در لیگ برتر فوتسال برگزار شد.

اجلال نصیری، مدیر تیم فوتسال مس آذربایجان با مطلوب دانستن این نشست گفت: “صحبت های بسیار خوب و مفیدی انجام شد. مباحث مختلفی در این نشست مطرح شد که از جمله آن می توان به برنامه ریزی مسابقات، سقف بازیکنان بزرگسال، اهمیت ویژه به تیم های پایه و یکسری تک موضوعات مهم از جمله تعطیلی طولانی مسابقات و جام باشگاههای جهان اشاره کرد.”

وقفه طولانی مدت در میانه های فصل جدید لیگ برتر فوتسال مهمترین دغدغه تیم های حاضر است که به گفته مدیر باشگاه مس سونگون نگرانی بزرگی محسوب می شود: “وقفه 90 روزه در بین بازی ها باعث نگرانی و اعتراض همه باشگاهها شده و نسبت به این موضوع اعتراض خود را اعلام کردیم. در این صورت باید یک دوره آماده سازی دوباره برگزار کنیم و تیم ها کاملا از شرایط مسابقه دور خواهند شد. سلامت بازیکنان و هزینه بالای آماده سازی دوباره و لطمه به کیفیت مسابقات مهمترین دغدغه ما در این شرایط خواهد بود. با این وجود امیدواریم که فصلی پرنشاط و پویا داشته باشیم تا بتوانیم بهترین کمک را به تیم ملی بکنیم”

نصیری در مورد قرعه کشی مسابقات این فصل تاکید کرد: “برای مدافع عنوان قهرمانی و تیمی که بازهم به موفقیت فکر می کند نباید قرعه کشی خیلی مهم باشد. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و روی قهرمانی موثر است. هیچ حریف قوی و ضعیفی نداریم و همه حریفان به یک اندازه برایمان مهم هستند. سعی می کنیم با بهترین شرایط ممکن خود را آماده شروع قدرتمندانه مسابقات کنیم.”

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.