بيست و چهارمين نمايشگاه تخصصی کشاورزی تبریز آغاز به کار کرد؛

جهادکشاورزی همیار کشاورزان

?علاقه مندان تا ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۲ فرصت بازدید از آخرین دستاوردهای حوزه کشاورزی کشور را دارند
عصرآزادی/ سرویس شهرستانها: بيست و چهارمين نمايشگاه تخصصي ادوات و ماشين آلات کشاورزي، نهاده ها و تجهيزات آبياری عصر روز سه شنبه ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تبريز گشايش يافت.
در این نمایشگاه ۱۴۰ شرکت و واحد توليدي از 18 استان از جمله آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، تهران، اصفهان، خراسان رضوي، البرز، همدان، فارس، مازندران، گيلان، گلستان، اردبيل، چهار محال و بختياري، زنجان، خوزستان، کردستان، مرکزي و لرستان دستاوردها و ماشين آلات و تجهيزات خود را در زمينه هاي خوراک دام و طيور، آبزيان، مکمل و داروهاي دامپزشکي، لوازم مرغداري ها و دامداري ها، آبزي پروري، زنبورداري، ادوات کشاورزي و کود به نمايش گذاشته اند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان شرقي در آيين افتتاح اين نمايشگاه که با حضور محمد کلامي – معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري آذربايجان شرقي – انجام گرفت در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمايشگاه امسال با هدف ارائه آخرين توليدات و محصولات واحدهاي توليدي، تبادل دانش و اطلاعات بين توليدکنندگان و ايجاد نمايندگي در استان آذربايجان شرقي با سلائق و درخواست‌هاي مصرف کنندگان برپا شده است.
اکبر فتحي افزود: اين نمايشگاه محلي براي تبادل بيشتر و به نمايش گذاشتن محصولات دانش‌بنيان نيز است که از اهميت بالايي برخوردار است.
وي اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی آذربايجان شرقي از برگزاري اين نمايشگاه ها حمايت مي‌کند و کشاورزان مي‌توانند از اين نمايشگاه به خوبي بهره‌برداري کنند.
فتحي یادآور شد: تلاش کرده‌ايم تا توانمندي‌هاي صادراتي و ظرفيت‌هاي مربوط به ايجاد زنجيره ارزش را در اين نمايشگاه به نمايش بگذاريم تا بازديدکنندگان در جريان ظرفيت‌های آذربايجان شرقي قرار گيرند.
وي بيان کرد: از آنجايی که بخش کشاورزي يکي از حوزه هاي توليدي و اقتصادي است و فعالان اين بخش مي توانند در تحقق شعار سال نقش آفرين باشند.
شایان ذکر است اين نمايشگاه تا ۱۶ تير ماه و از ساعت ۱۵ الي ۲۱ در سالن هاي پروين اعتصامي و اميرکبير داير است و تجار، بازرگانان و فعالان بخش کشاورزي و علاقمندان مي توانند از آخرين تحولات و فناوري حوزه مايشن آلات کشاورزي در اين محل بازديد به عمل آورند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.