معرفی کتاب خط خطی های روح سرگردان

عصرآزادی آنلاین / سرویس فرهنگی:
کتاب خط‌خطی‌های روح سرگردان نوشته شیدا قوا‌م‌پوری است.
عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ نویسنده‌ای که پیش از این آثاری از او در زمینه ژانر جنایی، مثل رمان راز سایه، مجموعه داستان کوتاه شهر گمشده به‌همراه نویسندگان دیگر و کتاب جادوگر کوه سیاه ژانر فانتزی برای کودکان ازایشان به چاپ رسیده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.
شیدا قوام‌پوری که تجربه‌ی نوشتن در ژانرهای ادبی گوناگون را داشته، این‌بار کتابی در سبک و نثری متفاوت به شیوه سیال ذهن نوشته، داستان‌هایی کوتاه و مینیمالیستی در فرم و شکلی متفاوت؛ دغدغه‌های اجتماعی، فلسفی و عاشقانه نسل امروز و فردا. شامل چهل‌وشش داستان کوتاه با عنوان‌های تابستان سال هزار و سیصد و هیچ، اگر شاعر بودم، یادم باشد، کاش دوباره مومن بودم، آینه‌های روبه‌رو، به پایان فکر نکن، باید سبز سبز شوم، به ریسمان پوسیده آرزوهایت بخند، تبعیدشده به جهنم، هزار سال نوری بخواب، شاید امید جوانه زد، اینجا همیشه عشق است و…
این کتاب که در ۱۱۶ صفحه تهیه شده توسط انتشارات شاکر چاپ و راهی بازار کتاب شده است و می‌توانید از صفحه شخصی نویسنده در اینستاگرام به آدرس: sheidaa.ghavaam
و انتشارات شاکر shaker_pub
به نشانی قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه زیرزمین، واحد ۱۴ شماره تماس ۰۹۱۰۰۶۱۹۷۱۶ایمیل [email protected]
این کتاب خواندنی و زیبا را تهیه نمایند.
تکه‌ای از کتاب:
جسمم را آتش بزنید و ذرات آن را به دست باد بسپارید. باد امانت‌دار خوبی است. باد مرا به دشت‌ها می‌برد، به پشتِ کوه‌ها به دشت‌های سبز، جایی‌که هیچ آدمیزادی وجود ندارد.
مرا بکارید در خاک‌های حاصلخیز سبز، شاید دوباره جوانه زدم‌. شاید یادم رفت که مُرده‌ام. باید درخت شوم، باید سبز سبز شوم. باد برگ‌هایم را تکان دهد. این‌بار باید سبز سبز باشم. پاییز نباید بر من هجوم آورد. دست هیچ تبری نباید ریشه‌هایم را قطع کند. این‌بار باید سبزِ سبز شوم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.