مهدی حیدری در آستانه ۲۷ تیر ماه خبر داد؛

رونمایی از پوستر جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی در خانه سینما

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی: رئیس جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی از برگزاری آیین رونمایی نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی در روز ۲۷ تیرماه (سه شنبه) در خانه سینما خبر داد.
مهدی حیدری با اعلام این خبر افزود: مراسم رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی با حضور مسئولان سینمایی و میراث فرهنگی و گردشگری و برخی از هنرمندان مطرح سینمای ایران ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ در سالن سیف الله داد خانه سینما برگزار می شود.
وی ضمن قدردانی از کمال تبریزی و حس مسئولیت پذیری وی اضافه کرد: از همراهی و همدلی ایشان به عنوان دبیر اولین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نهایت تشکر را دارم چرا که با حساسیت و دقت مضاعف، در برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد به صورت شبانه روزی تلاش کرده تا یک جشنواره باعظمت در شان اقوام ایرانی به میزبانی تبریز برگزار گردد.
رئیس جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری این رویداد تاکید کرد: نمایش فرهنگ و آیین های اقوام، گستره زیست بوم، تاریخ ومیراث فرهنگی ملموس و ناملموس اقوام ایرانی به همراه جاذبه های گردشگری مناطق قوم نشین در قاب سینما جز اهداف این جشنواره می باشد که همه اقوام ایرانی در کنار یکدیگر در تبریز، شهر اولین ها این اتفاق را رقم خواهند زد.
شایان ذکر است جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به ابتکار موسسه فرهنگی هنری فصل هنر طراحی شده و دبیر نخستین دوره آن نیز کمال تبریزی، فیلسماز مطرح سینمای ایران می باشد که برای اولین بار‌ درطول تاریخ سینمای ایران با شعار “اقوام، ریشه ایران زمین” از ۹ الی ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۲ در تبریز و به صورت همزمان در ۱۵ استان دیگر برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.