کانون ملی هنرمندان ایران برگزار کرد

تقدیر و تشکر از تعدادی چهره های ماندگار هنرهای نمایشی

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی:

کانون ملی هنرمندان ایران دوشنبه ۲۶ تیرماه طی مراسمی از بزرگان هنرهای نمایشی کشور تقدیر و تشکر کرد.

عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ در این برنامه که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و هنرمندان و…. برگزار شد جمشید هاشم پور؛ علیرضا خمسه؛ اسماعیل محرابی؛ منوچهر آذری؛ افسانه ناصری؛ آتش تقی پور؛ محمدرضا خاکی؛ جواد مزدآبادی؛ مهوش وقاری؛ جواد انصافی؛ مجید شهریاری؛ محمدرضا حیاتی، دکتر محمد احتشامی، علیرضا بهرامی پور و سایر چهره های مطرح شرکت داشتند؛ مهندس محمدعلی آقابیگی رئیس کانون ملی هنرمندان ایران؛ طی سخنانی؛ ضمن تشکر از حضور چهره های مطرح سینما و تاتر کشور در این مراسم گفت: مدتی است که حال دل اهالی هنر خوب نیست اما نباید اینگونه باشد؛ جمع شدن ما در این مراسم پیام های مهمی دارد؛ اول اینکه؛ خودمان باید حال دلمان را خوب کنیم؛ به خارج از فضای هنرمندان؛ نباید امیدی داشت. دومین پیام این است؛ ما به کلیت دولت این پیام را می دهیم که اینهمه هنرمند طراز اول کشور یک جا جمع شدند؛ هیچ اتفاقی نیافتاده وهیچ اصولی خدشه دار نشده است هیچ توهینی در میان نبود؛ پس وقتی در مراسم دولتی موضوعی پیش می آید؛ از طرف هنرمندان نیست؛ دولت بخصوص وزارت ارشاد؛ رفتار با هنرمند را متاسفانه بلد نیست.

وی افزود: هنرمندان کشور در شرایط بسیار بدی به سر می برند ولی همیشه در کنار مردم و حاکمیت بوده و خواهند ماند؛ اگر جایی مشکلی هست به مدیریت سطح پایین و کارنابلدی دولت و وزارت ارشاد بر می گردد.

رئیس کانون ملی هنرمندان ایران ادامه داد: کانون جایگاه خود را می داند؛ کنار هنرمندان؛ است و در هر شرایطی از آنها به اشکال ممکن دفاع خواهد نمود؛ این رسالت ماست و این اصل خدشه ناپذیر است.

آقابیگی در آخر بر ادامه این نوع برنامه ها تاکید کردو؛ گفت: از تک تک هنرمندان تقدیر خواهیم کرد و کنارشان می مانیم و هر کمکی که از دستمان برآید؛ دریغ نخواهد شد؛ بهتر است آنانکه نمی دانند؛ متوجه شوند؛ زبان گفتگو و ارتباط با هنرمند؛ زبان زور نیست؛ زبان منطق؛ درستی؛ مردمداری و عشق است.

در این مراسم برخی چهره های مشهور سینمایی و تلویزیونی به ارائه برنامه ها و سخنرانی پرداخته و از کانون ملی هنرمندان ایران تقدیر کرده و خواستار تداوم این دست برنامه ها شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.