تلاش مدیران ایران زمینی جهت حرکت به سوی بانکداری دیجیتال؛

بانک ایران زمین به اولین بانک دیجیتال ایران تبدیل می شود

اقتصاد امروز، یک اقتصاد دیجیتالی است که از طریق شــبکه های اجتماعی این امکان را به کســب وکارها می دهد تا ارتباط مســتقیم بین بانک ایران زمین و مشتریان برقرار کنند که یک امتیاز مثبت برای دو طرف خواهد بود تا در محیطی متفاوت و جذاب فعالیت کرده و به سمت پیشرفت و رونق بیشتر اقتصادی کشور گام برداشته شود.

بانک ایران زمین جزو اولین بانک هایی بوده است که در سالهای گذشته به وضوح تغییرات قابل توجهی را در ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود نشان داده است که با ارائه خدمات بانکداری دیجیتال مانند همراه بانک فراز ایران زمین به مشتریان توانسته است گامی موثر در تحقق شعار بانکداری دیجیتال بردارد.

▪️همراه بانک فراز ایران زمین رضایت ایران زمینی ها را جلب کرده است

مشتریان بانک ایران زمین در نظرسنجی های به عمل آمده، وجه تمایز بانکداری دیجیتال با اشکال دیگر بانکداری را تمرکز بانک ایران زمین بر نیاز‌های مشتری عنوان کرده اند که نشانگر اهتمام مدیریت و کارشناسان بانک ایران زمین در پیشبُرد رضایت آنها می باشد.

به همین خاطر است که بانک ایران زمین از سال‌ها پیش استراتژی خود را مبنی بر بانکداری دیجیتال تدوین کرده و توانسته با طراحی و اجرای همراه بانک فراز ایران زمین در حوزه دیجیتال و کسب رضایت مشتریان، موفقیت‌های بیشماری را به دست آورد.

▪️مشتریان بانک ایران زمین نیازی به مراجعه به شعبات ندارند

در سال‌های اخیر نحوه تعامل مشتری با بانک‌ها دچار دگرگونی و تغییر شده و این تغییرات بر روی کسب و کارها نیز اثرگذار بوده است اما بانک ایران زمین توانسته با ایده های جذاب با این موارد کنار بیاید.

امروزه مشتریان بانکها برای استفاده از خدمات موردنیاز خود نیازی به مراجعه به شعبات ندارند و با بهره گیری از بسترها و امکانات ایجاد شده با سهولت و سرعت، بدون محدودیت‌های مکانی خدمات را دریافت می‌کنند و بانک ایران زمین این راه را با موفقیت طی نموده است.

▪️بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین یک الگوی بانکداری مدرن است

به گفته کارشناسان ایران زمینی، مبنای بانکداری دیجیتال نوآوری، مبتنی بر مصرف کننده است و فناوری‌هایی که در حوزه بانکداری استفاده می‌شوند لذا مراودات بانک ایران زمین با مشتریان با تغییرات خاصی مواجه شده و بانکداری دیجیتال به‌ عنوان یک الگوی بانکداری مدرن با محوریت نوآوری و تجربه مشتریان با استفاده از فناوری‌های نوین همراه بانک فراز ایران زمین مطرح است.

با این اوصاف، در حال حاضر زیرساخت های لازم بانک ایران زمین جهت طراحی و تولید خدمات نوین و متنوع در اختیار فین ‌تک ‌ها، شرکت ‌های دانش بنیان و شرکت‌ های ارائه دهنده خدمات بانکی قرار داده‌ شده تا این شرکت‌ ها با تبدیل آنها به خدمات متنوع ضمن توسعه حوزه‌های کسب و کار تجربه مشتری را در تعاملات مالی و بانکی ارتقاء دهند.

▪️بانک ایران زمین دنیای جدیدی از سرویس های بانکی را در اختیار دارد

مدیرعامل بانک ایران زمین دلیل پیشرفت بانک ایران زمینی ها را روند توسعه زیرساخت های بانکداری دیجیتال بیان کرد و گفت: در سال های اخیر با تلاش شبانه روزی متخصصان و همکاران بانک ایران زمین، توانستیم با ارائه خدمات ویژه و خاص در حوزه بانکداری دیجیتال، دنیای جدیدی از سرویس های بانکی را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

عبدالمجید پورسعید از رشد چشمگیر تراکنش های بانکی این بانک خبر داد و افزود: در ادامه تحقق چشم انداز بانک ایران زمین که همان رسیدن به بانک تمام دیجیتال است، بانک ایران زمین توانست در سال ۱۴۰۱ با رشد ۶۸ درصدی تراکنش های بانکداری دیجیتال خود، رکوردی بی سابقه در این حوزه به ثبت برساند.

▪️بانک ایران زمین با افزایش ۳۶ درصدی میزان بانکداری دیجیتال روبروست

 

مدیرعامل بانک ایران زمین، بانکداری دیجیتال را به عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی در بانک ایران زمین دانست و اضافه کرد: با ایجاد اکوسیستم متفاوت برای هر مشتری ایران زمینی، محیط و فضایی امن همچون یک خانه با تمام لوازم برای یک زندگی مرفه را در اختیار کاربر قرار داده ایم تا بتواند هر سرویسی که نیاز دارد را از بانک ایران زمین دریافت نماید.

پورسعید از افزایش کاربران بانکداری دیجیتال در بانک خبر داد و یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ بانک ایران زمین توانست شاهد افزایش ۳۶ درصدی در میزان کاربران بانکداری دیجیتال باشد که قطعاً در رشد استفاده از سرویس های بانکداری دیجیتال تاثیرگذار بوده است.

▪️همراه بانک فراز ایران زمین بیش از ۳۴‌ درصد افزایش کاربر داشته است

طبق آمارهای ارائه شده از سوی اداره داده کاوی و هوش تجاری بانک ایران زمین، تعداد تراکنش‌ های انجام شده از طریق همراه بانک فراز ایران زمین نسبت به سال گذشته بیش از ۳۴‌ درصد افزایش داشته است.

با توجه به مسیر تعیین شده از سوی مدیران عالی بانک ایران زمین، روند صعودی جذب کاربران جدید پیش‌بینی می‌شود لذا مدیران ارشد بانک ایران زمین حضور متخصصان حوزه بانکداری دیجیتال و هلدینگ فناوری اطلاعات یا همان هلدینگ جامپ در بانک ایران زمین را از عوامل اصلی این موفقیت می‌دانند.

▪️تفکر سهامداران بانک ایران زمین حرکت به سمت بانکداری دیجیتال است

 

بانک ایران زمین با حدود ۳۳۰ شعبه در کشور به لحاظ گستردگی شعب یکی از بانک‌های بزرگ خصوصی کشور بوده و تفکر سهامداران بانک، حرکت به سمت بانکداری دیجیتال و تبدیل این بانک به اولین بانک دیجیتال کشور است.

وضعیت بانک ایران زمین در حوزه ‌های مختلف اعم از بانکداری الکترونیک، مطالبات مشکوک الوصول، سهامداران و نیز مسئولیت ‌های اجتماعی بسیار قابل توجه است زیرا حرکت به سوی بانکداری الکترونیک و دیجیتال، یکی از اولویت های مورد توجه مدیران بانک ایران زمین است که این حوزه نقش موثری در ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان ایفا می کند.

▪️مدیران و کارکنان بانک ایران زمین به کاهش مطالبات می اندیشند

واقعیت این است که بانک ایران زمین در سال‌های اخیر در دو حوزه کاهش مطالبات و عدم تبدیل مطالبات به مطالبات مشکوک الوصول تلاش‌های خود را متمرکز کرده که از جمله این فعالیت ها می توان به تعامل بانک با بخش‌های تولیدی جهت بازپرداخت دیون به بانک و کاهش مطالبات، کاهش ریسک تسهیلات از طریق رعایت بهداشت اعتباری و آموزش همکاران شعب برای جلوگیری از ایجاد مطالبات جدید و به کار بستن راهکارهای عدم تبدیل تسهیلات به مطالبات اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.