رسول خطیبی: فوتبال ایران یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فوتبال ایران یک قهرمانی به باشگاه تراکتور بدهکار است و امیدوارم این فصل تراکتوری ها به قهرمانی لیگ دست یابند.
عصرآزادی آنلاین: رسول خطیبی در مورد بازگشت خود به عرصه سرمربیگری در لیگ برتر پس از یک تجربه موفق مدیریتی در باشگاه مس سونگون اظهار داشت: مدیریت من مقطعی بود زیرا کار من سرمربیگری است و اگر در مدیریت مس سونگون می‌ماندم به لباسی که به عنوان سرمربی می‌پوشم بی‌احترامی می‌کردم. در مقطعی قول دادم به تیمی که در لیگ دو خریداری شده بود سروسامان بدهم که خدا را شکر این امر با موفقیت انجام شد.
وی افزود:‌ پس از صعود مس سونگون دنبال این بودم تا بار دیگر به کار خودم بیایم چند پیشنهاد داشتم اما به باشگاه قدیمی بزرگ و دارای امکانات خوب آمدم که از همه مهم‌تر فلسفه‌اش جوان‌گرایی است. این فلسفه با کار من یکسان است. امیدوارم بتوانیم در پیکان کار بزرگی انجام بدهیم. هر جا رفته‌ام از خود یک یادگاری گذاشته‌ام و امیدوارم در پیکان نیز یک یادگاری خوب بگذارم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
وی در مورد اینکه به عنوان فردی که سابقه خوبی در جمع سرخ‌پوشان تبریزی داشته شرایط را برای پاکو خمز چگونه ارزیابی می‌کند، گفت:‌ هر موقع پول نیست می‌گویند رسول خطیبی به تبریز بیا، بدون هیچ چیز و در شرایطی که یک ماه تا آغاز لیگ قهرمانان  آسیا زمان داشتیم به تراکتور رفتم و برای اولین‌بار از مرحله گروهی صعود کردیم. در لیگ برتر هم چهارم شدیم. آنجا یک یادگاری خوب گذاشتم آن هم در شرایطی که تیم را خودم نبسته بودم و برخی از بازیکنانش را هیچکس نمی‌شناخت. اکنون هم دوست داریم تراکتور با خمز آن بالاها بماند زیرا او یکی از باکیفیت‌ترین سرمربیان ایران است. ایرادی ندارد بدون پول به تبریز رفته‌ایم و هر زمان بخواهند می‌رویم زیرا تراکتور تیم شهرمان است.
سرمربی سابق تیم تراکتور ادامه داد: زنوزی در این باشگاه کارهای بزرگی انجام می‌دهد و امیدوارم امسال نتیجه بگیرند چه من باشم یا نباشم کل فوتبال ایران می‌گویند این فوتبال یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است. امیدوارم امسال بتوانند قهرمان شوند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.