نشست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با مدیر کل بهزیستی و تبریک هفته بهزیستی

به گزارش عصرآزادی آنلاین، دکتر «سیف الله اسدالهی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با حضور در اداره کل بهزیستی البرز ضمن تبریک این هفته با «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان البرز گفتگو و در مورد چالشها و نیازمندیهای مددجویان به تبادل نظر پرداختند .
 دکتر اسدالهی در ادامه گفت: فعالیت های مجموعه بهزیستی در راستای کمک و مساعدت به جامعه هدف بهزیستی بسیار ارزشمند است و دارای اجر دنیوی و اجر اخروی می باشد.
وی افزود: همه مراجعان و افرادی که با مجموعه بهزیستی سروکار دارند از افراد نیازمند و افراد دارای معلولیت و مددجو جامعه است که نیاز است با سعه صئدر بیشتری مشکلات آنها شنیده و در جهت رفع آنها تلاش شود.
در ادامه محمدی فلاح گزارشی از روند انجام فعالیت ها، برنامه های در دست اقدام این اداره را ارائه و خواستار توجه ویژه و بیش از پیش استانداری به جامعه هدف بهزیستی شد.
بیان چالش های موجود در بخش اشتغال مددجویی  و جذب و کمک خیرین از طریق بنگاههای اقتصادی استان و راهکارها و پیشنهادات عملی از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود که با مساعدت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز همراه بود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.