بخشی‌زاده: نتایج تیم امید ما را امیدوار کرده است

بخشی زاده سرمربی تیم فوتبال مس سونگون اعلام کرد: در این فصل با صددرصد کادر بومی و ۹۰ درصد بازیکنان بومی در مسابقات شرکت می کنیم.
عصرآزادی آنلاین؛ یوسف بخشی‌زاده سرمربی تیم فوتبال مس سونگون درخصوص قهرمانی تیم امید اظهار داشت: بازی را از نزدیک تماشا کردم و بازیکنان جوان با استعدادی در ترکیب آنها بود که درخشیدند و من به تک‌تک آنها افتخار میکنم و قطعا ما در تیم بزرگسالان نیز از آنها استفاده خواهیم کرد.

بخشی‌زاده ادامه داد: به کادر مدیریتی باشگاه، کادر فنی تیم امید و بازیکنان و خانواده های این جوانان با استعداد تبریک عرض میکنم و امیدوارم روزهای پرافتخاری را در آینده تجربه کنند.

سرمربی تیم فوتبال مس سونگون درباره اردوی این تیم در تهران گفت: از امروز اردوی خود با یک دیدار تدارکاتی آغاز میکنیم و‌سعی کردیم یک اردوی کوتاه ولی پرفشاری را داشته باشیم تا به خواسته‌های فنی خود دست پیدا کنیم و بچه ها را به شرایط بازی برسانیم.

بخشی‌زاده در خصوص شرایط لیگ یک و حضور تیمش در این مسابقات گفت: صعود این تیم از لیگ دو به لیگ در اولین سال تیمداری باعث یک برندسازی فوتبالی در استان شد و انتظارات را از ما بیشتر کرده است و ما در این فصل تلاش خواهیم کرد تا با تکیه بر استعدادهای بومی جایگاه خود را حفظ کنیم.

بخشی‌زاده ادامه داد: ما در کنار بازیکنان باتجربه بومی سعی کردیم از جوانان با استعداد بومی استفاده کنیم و بیشتر به آنها میدان بدهیم و اکنون با افتخار اعلام میکنیم که شاکله اصلی این تیم با ۹۰ درصد بازیکنان بومی و صددرصد کادر بومی تشکیل شده است و در رده زیر ۲۳ و امید نیز  صددرصد از استعدادهای بومی استفاده کرده‌ایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.