تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور در خانواده شهرداری تبریز

شهردار تبریز گفت: در کنکور امسال تعداد زیادی از فرزندان کارکنان شهرداری که طبق نتایج اعلامی روز سه شنبه هفتم شهریور ماه، رتبه های خوبی کسب کرده اند، طی مراسمی از آنها تجلیل خواهد شد.
عصرآزادی – سید سعید پیمان؛ یعقوب هوشیار روز پنجشنبه  در چهلمین قرار خدمت شهرداری تبریز که در حوزه  شهرداری منطقه ۱۰ برگزار شد، اظهار کرد: طی هفته آینده با برگزاری مراسمی ویژه از رتبه‌های برتر کنکور سراسری، کنکور مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در خانوده بزرگ شهرداری تبریز تجلیل به عمل می آید.

هوشیار با بیان اینکه منطقه ۱۰ در حوزه مشارکت مردمی می تواند عملکرد خوبی داشته باشد، تصریح کرد: به طور مثال مدارس این منطقه ظرفیت خوبی برای بحث مشارکت دارند و می‌توان در زمینه پسماند خشک مدارس را مشارکت داده و پسماند آنها را خریداری کرد.

وی افزود: هر منطقه باید به صورت پایلوت در دو مدرسه سطح حوزه خود این طرح را آغاز کند چرا که این اقدام باعث کسب بودجه برای مدارس خواهد شد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت استعدادیابی فرهنگی در سطح منطقه تاکید کرد و گفت: معرفی و استعدادیابی در حوزه تئاتر و نمایش حائز اهمیت است. همچنین در حوزه‌های قرآنی، فرهنگی، علمی و ورزشی نیز باید استعداد یابی صورت گیرد. نخبگان مختلف نیز باید تبدیل به برند شده و معرفی شوند.

هوشیار با تاکید بر اینکه برنامه های شهرداری باید محله محور و موضوع‌ محور باشند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فضای فرهنگی خوبی توسط شهرداری در شهر آغاز شده که این فضا موجب تحرک دیگر مجموعه ها ایجاد و فضای رقابتی ایجاد شده است.

وی به ۱۰۰ مسجد بزرگ در سطح منطقه ۱۰ اشاره کرد و گفت: توجه به مساجد در این منطقه مهم است و در کنار آن چهار حوزه مهم بسیج در سطح این منطقه بوده که اهمیت زیادی دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.