دردسرهای بی‌پایان خواکین برای تراکتور

عصرآزادی/ سرویس ورزشی: دستیار خمز بیشترین هزینه را برای تیم تراکتور داشته است.
عصرآزادی آنلاین/فرهاد فرهادپور: دستیار سابق کالدرون در تیم پرسپولیس و دستیار فعلی پاکو خمز در تراکتور. مغز متفکر لقبی است که برای خواکین داده‌اند. کسی که قبلا با فوتبال ایران آشنایی داشته و با همین شناخت به کادر سرمربی تیم تراکتور پیوسته است.
اما تا به امروز بیشترین هزینه را برای تیم تراکتور داشته است. لیستی که خمز برای تراکتور داده است توسط خواکین تهیه شده و برای همین بیشترین نفرات از تیم پرسپولیس تیم قبلی خواکین بود. شجاعی بازیکنی که اصلا مورد پسند خمز قرار نگرفت و از تیم دیپورت شد؛ یکی از بازیکنان لیست خواکین بود. سعید آقایی هم دقیقا همین شرایط را داشت و در نهایت از تیم تراکتور جدا شد.
اما بشنوید از دست پخت جدید این دستیار پرحاشیه: آرمان رمضانی مهاجم تیم استقلال با تراکتور به توافق رسیده و حتی قرارداد 3 ساله داخلی هم منعقد کرد. خمز تایید این مهاجم را به دستیارش خواکین سپرد و خواکین هم این مهاجم را رد کرد تا رمضانی و تراکتور در بن بست قرار گرفته و این مهاجم به تیم استقلال بازگشت.
این در حالی است که تیم تراکتور از لحاظ مهاجم به شدت در مضیقه است این مهاجم بلند قامتی می توانست در خط حمله این تیم بخشی از مشکلات گلزنی تراکتور را حل کند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.