ایرانگردی جهانگردان هندی در مسیر هند به انگلستان

عصرآزادی آنلاین / سرویس فرهنگی:
جهانگردان هندی که سفر خود را از ایالت گجرات آغاز کرده اند، در مسیر خود به مقصد انگلستان، از بندرعباس وارد خاک ایران شدند.

عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ این گروه ۸ نفره که اعضای آن را یک خانواده به همراه یک گروه مستند ساز تشکیل می دهند، سفر خود را با بدرقه وزیر گردشگری ایالت گجرات هند و با دو دستگاه خودرو، شامل خودرو کلاسیک ام جی ۱۹۵۰ و کمپر ون آغاز کردند.
این جهانگردان شب ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ شارجه در کشور امارات را ترک کرده و از طریق خطوط هوایی و با استقبال گرم مسئولین محلی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و معاونت گردشگری استان هرمزگان وارد ایران شدند. همچنین خودروهای این تور نیز صبح روز یکشنبه از طریق مسیر دریایی به بندرعباس رسیدند.
لار، شیراز، اقلید، اصفهان، کاشان، تهران، زنجان و تبریز از جمله شهرهایی هستند که شرکت کنندگان در رویداد گردشگری هند – انگلستان، طی حضور ده روزه خود در ایران، از آنها عبور و از جاذبه های طبیعی، تاریخی، گردشگری و فرهنگی مسیر جنوب تا شمال کشورمان، بازدید خواهند کرد.
برنامه هاي متنوعی به منظور استقبال، همراهی و بدرقه در مدت حضور گروه ياد شده در استان های مسیر از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تدارک دیده شده است.
گروه جهانگردان هندی با عبور از 16 کشور و پس از پیمایش مسافت دوازده هزار‏كيلومتری، در لندن پایتخت کشورر انگلستان به این سفر پایان خواهند داد.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بر اساس وظایف و مأموریت های ملی و بین المللی خود و با هدف تقویت همکاری با فدراسیون انجمن های اتومبیلرانی هند (FIAA)، با انجام اقدامات و هماهنگی های لازم، تردد و عبور و مرور آنان در ایران را تسریع و تسهیل خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.