۶۰ درصد زائران حسینی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان شرقی بازگشته‌اند

 مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد زائران حسینی که با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای به مراسم پیاده روی اربعین عزیمت کرده بودند، به استان بازگشته اند.

عصرآزادی آنلاین:«علیرضا سپهری»، روز پنجشنبه  با بیان اینکه بقیه زائران نیز امروز و روزهای آینده توسط این ناوگان به استان بازگردانده می شوند، افزود: تمام توان ناوگان حمل و نقل فعال عمومی مسافری استان برای بازگشت زائران اربعین حسینی بکار گرفته شده است.

وی اظهار کرد: شرکت ها و رانندگان عمومی مسافری جاده ای استان از زمان آغاز اجرای طرح جابجایی زائران از ۲۷ مرداد سال جاری تا ۱۵ شهریور، ۲۵ هزار زائر را در قالب یک هزار و ۲۰۰ سرویس اتوبوسی به مرزهای خروجی به سمت کربلای معلی جابجا کرده اند.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: تلاش می شود با بکارگیری تمامی توان ناوگان فعال حمل و نقل عمومی مسافری و همکاری سایر دستگاه های استان، انتقال زائران حسینی به استان تسریع شود و سعه صدر زائران می تواند روند جابجایی را تسهیل کند.

سپهری، ادامه داد: بر اساس اعلام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز ۱۵ هزار زائر حسینی نیز توسط اتوبوس های این شرکت از مرز تمرچین برای شرکت در پیاده روی اربعین به سوی کربلای معلی عزیمت کرده اند و هم اکنون اتوبوس های این شرکت در حال بازگرداندن زائران هستند.

وی یادآور شد: بازگشت کل زایران از مرز مهران موجب افزایش شدید زایران ورودی از این مرز بروز ازدحام و تراکم در برخی اوقات شده است.

منبع/ ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.