مسابقات هاکی المپیاد استعدادهای برتر در تبریز

مسابقات هاکی المپیاد استعدادهای برتر در تبریز آغاز شد.
عصرآزادی آنلاین، مراسم افتتاحیه مسابقات هاکی چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور 14 استان از سراسر کشور روز یکشنبه 19 شهریور 1402 در تبریز آغاز شد.
در این مراسم خانم خادم ناظر ویژه وزارت ورزش و جوانان، خانم جاویدان معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، خانم غفوری عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز، آبسالان دبیر چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر آذربایجان شرقی، جبارزاده سرپرست هیات هاکی استان و جمعی از مسئولین حضور داشتند.
خانم صدیقه خادم ناظر ویژه وزارت ورزش و جوانان در این مسابقات گفت: مسابقات هاکی چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور از روز یکشنبه در بخش دختران به میزبانی تبریز آغاز شد.
وی در ادامه افزود: از آذربایجان شرقی و مسئولان ورزش استان تشکر و قدردانی می کنم که میزبانی بسیار خوبی از این مسابقات داشتند و تا این لحظه اقدامات بسیار خوبی در برگزار رقابت ها انجام دادند.
ناظر ویژه وزارت ورزش و جوانان در این مسابقات خاطرنشان کرد: از روز گذشته که در تبریز حضور داشتیم در مواردی همچون ایاب و ذهاب ورزشکاران، اسکان، تغذیه، خوابگاه و برگزاری مسابقات اقدامات خوبی انجام شده است و امیدواریم در مسابقات شاهد ادامه این روند باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.