فرماندار تبریز: ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌ها در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد

فرماندار تبریز عنوان کرد: براساس مصوبه شورای عالی جوانان دستگاه‌های دولتی و عمومی باید ۲۰ درصد از امکانات و ظرفیت‌های خود را رایگان در اختیار زوج‌های جوان قرار دهند.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، یونس فاتح  روز چهارشنبه ۲۲شهریور در جلسه کمیته ساماندهی ازدواج و مجمع خیرین ازدواج آذربایجان شرقی با بیان اینکه بیت‌المال ارثیه پدری هیچ مسئولی نیست و باید برای خدمت به مردم استفاده شود، افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند برای برپایی ازدواج آسان اماکن و سالن‌های خود را در اختیار جوانان قرار دهند.

وی ادامه داد: مدیران باید برای خدمت به مردم تلاش کنند و هرکس بیت‌المال را به حصار بکشد با آن برخورد جدی خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای افزایش آمار و ساماندهی ازدواج باید از ظرفیت‌های بومی و فرهنگی شهرستان و دستگاه‌های مرتبط استفاده شود.

فرماندار تبریز بر ضرورت توجه بانک‌ها به پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تاکید کرد و گفت: افرادی که در نوبت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری قرار دارند هر چه سریع‌تر توسط بانک ها تعیین تکلیف شوند.

وی همچنین دستور تشکیل کمیته برای بررسی عملکرد بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات ازدواج صادر کرد و گفت: باید مشخص شود که کدام بانک‌ها در این زمینه عملکرد خوبی داشته و کدام بانک‌ها نتوانسته‌اند به وظایف خود عمل کنند.

وی در خاتمه تاکید کرد: توقف ارایه تسهیلات ازدواج در بانک ها ممنوع است و باید پرداخت‌ها سریع انجام شود.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.