شهردار تبریز خبر داد :

افزایش سرانه ورزشی تبریز با بهره برداری از ۲۵ پروژه جدید

عصرآزادی / سرویس ورزشی:
شهردار تبریز بر تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های ورزشی سال جاری در راستای افزایش سرانه ورزشی شهر تاکید.
عصرآزادی – سید سعید پیمان؛ یعقوب هوشیار در بازدید از پروژه‌های ورزشی که به همراه پرویز هادی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر صورت گرفت، اظهار کرد : سلامت عمومی جامعه یکی از اولویت‌های تدوین بودجه سال جاری بود که بر همین اساس یک روز از هفته با عنوان جمعه‌های ورزشی اختصاص یافته است.
وی افزود : عملیات اجرایی ۲۵ پروژه ورزشی در مناطق دهگانه شهرداری آغاز شده و تلاش داریم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری آن ها باشیم. وی در این خصوص اظهار داشت: آخرین وضعیت پروژه های ورزشی که عملیات اجرایی آن ها شروع شده است را پیگیری می شود و با بهره برداری از ۲۵ سالن ورزشی شاهد ارتقا سرانه ورزشی شهر تبریز خواهیم بود.

هوشیار با اشاره به اهمیت ورزش در مدارس و پارک‌های سطح شهر اعلام کرد: تجهیز و توسعه امکانات ورزشی مدارس و پارک‌های سطح شهر در دستور کار شرکت باشگاه ورزشی شهرداری تبریز بوده و علاوه بر آن جشنواره‌های مختلف ورزشی نیز در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در چهارمین دور قرار خدمت شهرداری تبریز، هر هفته در دو مدرسه دولتی حضور یافته و نسبت به ارائه خدمات و تجهیزات ورزشی در آن مدارس اقدام کردیم که این موضوع به اکثر مدارس دولتی تسری خواهد یافت.

هوشیار یادآور شد: تقویم فرهنگی و ورزشی مناطق در سال جاری تدوین و به مدیران ورزشی مناطق ابلاغ شده است که بر اساس آن برای ۵۲ هفته سال باید برنامه ورزشی برگزار کنند.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز به همراه پروز هادی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر از پروژه‌های استخر ستارخان زمین فوتبال قانلی گولی، چمن مصنوعی فرودگاه، زمین مینی فوتبال، والیبال و بسکتبال منطقه ۱، پروژه مسیر کوه پیمایی آرپا دره سی بازدید کرده و نسبت به پیگیری وتسریع در احداث وافتتاح پروژه های مذکور به منظور افزایش سرانه های ورزشی وعدم تعطیلی تاکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.