ایران زمین یک بانک مشتری مدار دارد

بانک ایران زمین به عنوان هفدهمین بانک خصوصی کشور در سال ۸۹ با انجام پذیره نویسی پا به عرصه بانکداری کشور گذاشت و سهام این بانک در آخرین روزهای اسفند همان سال در فرابورس ایران پذیرفته شد و از تاریخ ۵ مهر ۱۳۹۰ در فهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفت.
مؤسسان بانک ایران زمین را گروهی از افراد متخصص و خوشنام از اقشار مختلف جامعه شامل فعالان بخش های مختلف اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی، فرهنگیان و تعاونگران، جامعه پزشکی، جامعه مهندسی، متخصصان امور بانکی و دانشگاهیان تشکیل می دهند.
هماکنون اکثریت سهام آن متعلق به شرکت سرمایهگذاری صندوق بازنشستگی نفت با ۵ درصد و صندوقهای بازنشستگی و پسانداز کارکنان شرکت ملی نفت با ۴.۸۸ درصد است و شرکت سرمایهگذاری سعدی ۳.۵ درصد، شرکت سرمایهگذاری شاهد ۳.۴۸ درصد، شرکت مدیران اقتصاد ۳.۰۴ درصد برخی دیگر از سهامداران بانک ایرانزمین هستند.

◾️بانک ایران زمین ارائه خدمات کارآمد را بیش از گذشته فراهم می کند

در حقیقت، بانک ایران زمین در صدد است تا با تدوین برنامه های مناسب، استفاده از تمام ابزارها، فناوری های نوین بانکی، ارائه خدمات مطلوب و کارآمد را به مشتریان خود بیش از گذشته فراهم نماید.
طبیعتاً بهره مندی از این موارد مستلزم طراحی خدمات نوین به منظور افزایش بهره وری بانک است لذا در مورد آرم این بانک نیز، آرم بانک ایران زمین در برگیرنده هلال “الله” از آرم جمهوری اسلامی است که کلمه مبارک “الله” نام ایران زمین را نشان می دهد و با دو رنگ بنفش و ارغوانی آراسته گردیده است که رنگ بنفش آن نمادی از عرفان و حالات معنوی است و به طور کلی طیف هایی از این رنگ، اثری آرام کننده به روح و روان دارد و رنگ ارغوانی آن نیز رنگ صداقت، معنویت و بزرگ منشی است که به علت قدرت بیشتر نور قرمز در تحریک سلول های بینایی نسبت به آبی، این نور بیشتر به قرمز شباهت دارد!

◾️بانک ایران زمین راهکارهای بانکی کامل را به مشتریان خود ارائه می دهد

بانک ایران زمین، پدیده ای از کارآفرینی در بخش های مختلف اقتصادی خواهد بود. این بانک در پی آن است تا با ارائه خدمات با کیفیت و تأکید بر مشتری مداری، بانکی پیشرو در اقتصاد آینده ایران باشد.
این بانک بر آن است که با رعایت کامل قوانین و مقررات پولی و مالی کشور، تجربیات برتر بین المللی را به کار بسته و خدمات خود را در بالاترین استانداردهای کیفی ارائه نماید و با استفاده از نوآوری ها و فن آوری های روز دنیا به لحاظ عملیات و کارآیی، پیشرو بانکهای خصوصی کشور باشد و راهکارهای بانکی و مالی کامل را به همه مشتریان ارزشمند ایران زمین ارائه نماید.


◾️بانک ایران زمین قصد پشتیبانی از بانکداری مسئولانه در ایران را دارد

ویژگی متمایز بانک ایران زمین رویکرد دانش محوری خواهد بود که فراتر از قلمرو سنتی بانکداری است و کمک می کند تا این بانک ضمن حفظ حقوق صاحبان سهام و سپرده گذاران، نسبت به تحولات محیطی، به بهترین نحو و هوشمندانه عمل کند و بهترین ساختاربندی را درباره محصولات و خدمات خود ارائه دهد.
کارکنان و مدیران بانک ایران زمین در مورد فلسفه فعالیت خود تاکید دارند که ما متعهد هستیم که به رشد پایدار اقتصاد ایران حساس بوده و از بانکداری مسئولانه در ایران پشتیبانی کنیم تا ادب، تواضع، فروتنی و نوآوری سرلوحه فعالیت هایمان شده و سرمایه بان امین مردم ایران زمین باشیم.

 

◾️بانک ایران زمین به طرحهای نوآور کسب و کارها توجه ویژهای دارد

بانک ایران زمین با ارائه انواع تسهیلات مالی و اعتباری مناسب، به کسب و کارهای خرد و تولید داخلی کمک می‌ کند تا در تجهیزات، توسعه تولید، بازاریابی و سایر زمینه‌ های مورد نیاز خود به توانمندی‌های مالی دست پیدا کنند.
بانک ایران زمین به ایده‌ها و طرح‌ های نوآور کسب و کارها توجه ویژه‌ ای دارد به طوری که از طریق ارائه تسهیلات مختص و پشتیبانی از طرح‌های خلاقانه، این بانک به انگیزه‌ بخشی برای ایجاد فناوری‌ های جدید و بهبود فرآیندهای تولیدی و خدماتی می‌ پردازد.
بانک ایران زمین با توسعه خدمات آنلاین و دیجیتالی، به کسب و کارهای خرد و تولید داخلی امکان دسترسی به خدمات بانکی را در سراسر کشور بهره‌ برداری از آخرین تکنولوژی‌ ها فراهم می‌کند که این موضوع به تسهیل معاملات مالی، مدیریت مالی بهتر و افزایش بهره‌ وری کسب و کارها کمک می‌ کند.
بانک ایران زمین با ارتقای ارتباطات تجاری داخلی و تشویق به همکاری‌ های بین‌ صنعتی و تولیدی، می‌کوشد تا از تبادل دانش، تجربیات و منابع بین کسب و کارهای مختلف در داخل کشور سود جمعی به دست آید.


◾️بانک ایران زمین به رشد کسب و کارهای خرد و تولید داخلی کمک میکند

بانک ایران زمین با برگزاری دوره‌ های آموزشی و کارگاه‌ های تخصصی، به توانمندی‌ های کارکنان و کارآفرینان داخلی کمک می‌ کند تا با آخرین دانش و مهارت‌ ها در زمینه‌ های مالی، مدیریت و بازاریابی مجهز شوند.
بدین ترتیب، با توجه به این اقدامات و سیاست‌ های ارتقای کسب و کارهای خرد و تولید داخلی، بانک ایران زمین به عنوان یک نهاد مالی پیشرو، به تحقق اهداف اقتصادی و اجتماعی کشور و توسعه پایدار اقتصادی نقش اساسی و مهمی را ایفا کرده و با توسعه خدمات مالی و اعتباری مناسب، حمایت از ایده‌های نوآورانه و ارتقای تکنولوژی، به پویایی و رشد کسب و کارهای خرد و تولید داخلی کمک می‌ کند تا در مسیری پایدار به سوی توسعه و بازدهی اقتصادی گام بردارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.