با مس کار ریشه ای در والیبال تبریز خواهیم کرد

سرمربی تیم والیبال مس سونگون گفت: تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته و برای بازی فردا آماده هستیم.
عصرآزادی آنلاین، محمد غیاثی در مورد وضعیت تیم والیبال این باشگاه گفت: تقریبا 25 روز است که تمرینات مان را شروع کرده و سعی نمودیم که در وهله اول نیروهایی که در استان مان وجود داشت را تک تک فرا بخوانیم و تست شان کنیم. برحسب نیاز و این که سازندگی برای سال های آینده انجام گیرد، بعضی بازیکنان را نگه داشتیم و از تعدادی نیز استفاده خواهیم کرد. برای باقی نفرات نیز از بیرون فراخوان دادیم و آمدند و بررسی شان کردیم. در مجموع 17 تا 18 نفر انتخاب کرده ایم و تمرین هایمان را ادامه می دهیم و از فردا ان شاالله بازی های مان آغاز می شود.

تیم جوانی داریم

به غیر از دو نفر کلا میانگین سنی تیم 22 تا 23 سال و حتی از آن هم کمتر است. نیت و دیدگاهمان به آینده است. در هر صورت نه اینکه امسال امید نداشته باشیم بلکه امسال هم به رده ها و سطح های بالاتر فکر می کنیم ولی در مجموع هدف این است که یک کار ریشه ای انجام گیرد که باید گفت در بعضی از پست ها ما نیرو نداریم و در آن پست ها سعی کرده ایم نیروهای زیادی را نگه داریم که آینده نگری انجام گیرد.

از حریف شناخت نداریم

از حریف مان خیلی شناخت نداریم چون بازی اول آنها هم هست، اما تک تک بازیکنان را می شناسیم ولی در قالب تیمی و کاری را که انجام می دهند خیلی شناخت نداریم. انشاالله ست اول شروع شود؛ هراطلاعاتی را که بگیریم  به بچه ها انتقال خواهیم داد و طبق آن به جلو حرکت می کنیم.

از لحاط مسافتی گروه ما سخت تر است

گروه ها تقریبا متعادل است. منتهی از آن جهت سخت است که ما بعد مسافت های طولانی نظیر سه بار سفر به کرمان را باید طی کنیم. درمجموع لیگ فرسایشی و سخت است و من امید این را دارم که تیم ما رفته به رفته بهتر شود. کم تمرین کرده ایم و تیم ما از نیم فصل شکل می گیرد و بچه ها آن چیزی را که من و کادر فنی  میخواهیم را در نیم فصل می توانند به نمایش بگذارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.